Vådt tøj
Fra : BPS

Dato : 31-05-02 16:38

Hej NG
Jeg har så længe jeg kan huske, tændt på at se på kvinder der går i vandet
med tøjet på. Det er mest kjoler og nederdele der har min interesse. Jeg har
fundet nogle enkelte sider om det på nettet. Men er der har der kender til
denne form for seksualitet eller har sammen interesse?
Hilsen Olks

Fra : CeeJay

Dato : 01-06-02 08:32

> [...]
> fundet nogle enkelte sider om det på nettet. Men er der har der kender til
> denne form for seksualitet eller har sammen interesse?

Det er ikke noget jeg går meget op i, men det er da interessant at se bløde
kvindeformer halvt skjult af stof , men også halvt afsløret fordi vådt tøj
klæber til kroppen og bliver en smule gennemsigtigt.

I USA blandt andet holdes der "miss wet t-shirt" konkurrencer .. det burde
være noget for dig at være tilskuer til en sådan.

Mvh
CeeJay

Fra : BPS

Dato : 01-06-02 10:29

CeeJay <newsgroups@ceejay.cjb.netREMOVE> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3cf8785d$0$8962$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> I USA blandt andet holdes der "miss wet t-shirt" konkurrencer .. det burde
> være noget for dig at være tilskuer til en sådan.

Jeg kender godt "miss wet t-shirt" konkurencer, og det kan da godt pirre
mig, men det er ikke rigtigt det jeg søger efter, det er kunstigt og
iscenesat. Det der kan pirre mig er når en kvinde, bader ved stranden eller
i en poole iført tøj. Det er ikke nok med bare en t-shirt. Det skal helst
være rigtigt hverdags tøj
Olks

Fra : BPS

Dato : 06-06-02 17:04

Hej NG
Er der kun mig, der har denne interesse i Danmark. Der er nok et par stykker
til, men åbenbart ikke her, at dømme ud fra de indlæg der er kommet. Er der
heller ingen der finder det interesant at gå i vandet med tøjet på?
Hilsen Olks

Fra : ZipZap

Dato : 06-06-02 19:07

> [...]
der
> heller ingen der finder det interesant at gå i vandet med tøjet på?

Jo hvis jeg har ridestøvler på, det er lækkert at mærke vandet trænger ind.

zz

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 07-06-02 06:02

"BPS" <oleks@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> Er der
> heller ingen der finder det interesant at gå i vandet med tøjet
på?

Nope - har det lige modsat, bader helst helt uden ;)

Kærlige hilsner
J¤mfruen)