Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Drivere til Tiger fast flicks digital kame~
Fra : croaks

Dato : 31-05-02 16:48

Hejsa

Jeg har lige købt et digitalt kamera, hvor der følger Windows 95/98/Me
drivere med.
Men jeg kører med Windows XP pro og jeg kan ikke rigtigt finde nogle
drivere hertil.

Det er et "Tiger fast flicks digital camera" med usb-tilslutning:
http://www.tigertoys.com

Jeg syntes ikke jeg kan se nogen steder, at det ikke kan virke med
Windows XP. Håber i kan hjælpe mig.

Ps. Det virke i Windows Me så kamera er okay!

MvH
Croaks

http://www.kandu.dk/

Fra : prodigy

Dato : 18-10-02 09:26

Hejsan!

Jag har en likadan camera men min drivrutin som följde med cameran har
blivit korrupt.
Har du en kopia av drivrutinen, eller någon länk där man kan ladda hem
denna
vore jag jätteglad.

Om du eller någon har någon drivrutin liggande kan du/ni gärna maila den
till:
prodant@tiscali.se

http://www.kandu.dk/