Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sony
Fra : Flemming

Dato : 09-02-01 12:11

Jeg påtænker køb af digitalt camera. Jeg har 'forelsket' mig lidt i Sony
DSC-P1, som er et meget 'lækkert' og handy camera med bl.a 3,34 megapixels,
movie, 3x digital zoom.
Der er jo også Sony DSC-S70, som har fået meget flotte tests med bl. a. Carl
Zeiss optik. Det er noget større og lidt mere uhandigt.

DSC-P1 har en funktion, der kaldes 'Clip Motion'. Her kan der kombineres en
række billeder til en kort GIF-animation.
- mon denne funktion er noget værd, eller noget man vil bruge - er der
erfaringer?

Hvor meget betyder mon Zeiss optikken for 'almindelige' billeder?

Bør jeg overveje helt andre fabrikater. Jeg synes dog godt om muligheden for
movie.

Venlig hilsen
Flemming

http://home2.inet.tele.dk/flre/

Fra : Nicolas Pierre Beÿer

Dato : 11-02-01 10:06

Der er i det seneste nummer af Tænk + Test en test af 12 digitale kameraer.
Nikon Coolpix 990 er bedst i test og Sony DSC-S 70 er nummer to, køb bladet
og se hvad de kan i forhold til hinanden.

Nicky