P. Diddy... og så blev det ikke engang løg~
Fra : Troels

Dato : 31-05-02 15:34

Hvad der for nogen tid siden var en her i gruppen der forudsagde, blev i dag
bekræftet fra roskilde selv....

---

Ændring i musikprogrammet

31/05/2002

P. Diddy har med beklagelse meddelt Roskilde Festival, at han aflyser sin
Europaturné 2002.

Vi beklager, at han må skuffe det publikum, der har set frem til koncerten
med P. Diddy & The Bad Boy Family på Roskilde '02

kilde:
http://www.roskilde-festival.dk/service/news/ShowNews.php?form_Idx=127&form_
lang=DK
--

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 31-05-02 16:25

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Vi beklager, at han må skuffe det publikum, der har set frem til koncerten
> med P. Diddy & The Bad Boy Family på Roskilde '02

Hmm, måske man alligevel skulle overveje at smutte til Roskilde.......?!
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 31-05-02 18:09

> [...]

> ---
> P. Diddy har med beklagelse meddelt Roskilde Festival, at han aflyser sin

Det var da en skam... havde ellers lige aftalt med gutterne, hvordan vi
skulle have lavet et banner med en eller anden seriøst udvalt sætning,
såsom: "Get the f*ck home!" eller lignende

OT: Er det ikke noget nyt at campingområdet først åbner mandag? Mener da
at kunne huske at vi var der lørdag sidste år?

anr

"You know how unpredictable the French are. One minute they're kissing
a woman's hand, the next they're chopping off her head."
-Marge Simpson

Fra : Christian Muus

Dato : 31-05-02 19:14

"Andreas N Rasmussen" <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en meddelelse
> OT: Er det ikke noget nyt at campingområdet først åbner mandag? Mener da
> at kunne huske at vi var der lørdag sidste år?

På festivalens hjemmeside står der noget om at nogle dele af campingområdet
åbner lørdag. Men boder, varmt vand etc. åbner først mandag

Christian

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 31-05-02 19:41

Christian Muus <gergen@post.tele.dk> wrote:

> "Andreas N Rasmussen" <anrNOTPART@OFMAILmac.com> skrev i en meddelelse
> >
> På festivalens hjemmeside står der noget om at nogle dele af campingområdet
> åbner lørdag. Men boder, varmt vand etc. åbner først mandag

Ah, så er det jo fedt nok...

anr

"Ah, 206 bones, 50 miles of small intestine, full, pouting lips.
Why, this fellow is less a snowman - than a god."
-Montgomery Burns

Fra : Michael Petersen

Dato : 01-06-02 18:29

> På festivalens hjemmeside står der noget om at nogle dele af
campingområdet
> åbner lørdag. Men boder, varmt vand etc. åbner først mandag

sakset fra RF Hjemmeside
Det er ikke tilladt at flytte ind på campingområderne før mandag d. 24. juni
kl. 12.00, hvor alle services vil være tilgængelige. Fra lørdag d. 22. juni
kl. 10 vil det dog være muligt for publikum at slå telt op på Camping Øst.
Her vil der være toiletter, men ingen anden service. Du skal altid vise
gyldig forsalgsbillet, når du skal ind på disse arealer.

Så der er ikke nogen adgang til Camping West før mandag kl .12:00. tidligere
har folk kommer dryssende hen over weekenden så der har ikke været de store
problemer. Jeg forudser Nordeuropas længste kø mandag middag

Michael

--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Fra : Klitgaard

Dato : 31-05-02 18:43

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi beklager, at han må skuffe det publikum, der har set frem til koncerten
> med P. Diddy & The Bad Boy Family på Roskilde '02

Hvem er de? Hvilke hits har de? Hmmm.....det sidste hit med PUFF Daddy er da
mange år siden. Siden har han jo rodet rundt med Lopez, respekt for det, men
han har i hvert fald ikke lavet nogen musikalske gennembrud....

--
....Klitgaard

Fra : Simon Hiort-Lorenzen

Dato : 31-05-02 22:27

> [...]
men
> han har i hvert fald ikke lavet nogen musikalske gennembrud....

Tjooh... lavede han ikke en video under sit nye navn for ikke så lang tid
siden? Eller måske forveklser jeg ham med en anden...

Jeg havde i hvert fald glædet mig til et billigt grin på Roskilde. Men hvis
nu der kommer et band, der laver noget jeg gider at høre i stedet for, så er
det fint med mig.

Er jeg den eneste der kommer til at tænke på Ned Flanders' Diddly-Iddly'er
når jeg hører P. Diddys nye, smarte navn?

Simon

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 01-06-02 07:35

Simon Hiort-Lorenzen <bulk@_SPAMBLOCK_hilo.dk> wrote:

> Er jeg den eneste der kommer til at tænke på Ned Flanders' Diddly-Iddly'er
> når jeg hører P. Diddys nye, smarte navn?

You knowdiddly-know'it Ned! ;-D

anr

"They drove a dump truck of money up to my house! I'm not made of stone!
-Krusty the Clown

Fra : Andrew

Dato : 01-06-02 15:54

SAGDE JEG DET IKKE NOK!

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 01-06-02 18:32

> SAGDE JEG DET IKKE NOK!

Tjooo... men du sagde også at Danmark ville ligge mellem de 10 bedste
til MGP.

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-06-02 09:15

Jakob Møbjerg Nielsen wrote:

> Tjooo... men du sagde også at Danmark ville ligge mellem de 10 bedste
> til MGP.

Det kan være at han mente i 24-talssystemet, og ikke 10-talssystemet. Så
er den god nok.

/David

Fra : .: [d33p blu3] :.

Dato : 09-06-02 00:05

> /Troels

Der har vi jo min underskrift, bortset fra jeg plejer at bruge

// Troels

//Troels