MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE Search page!?!?
Fra : Jonathan

Dato : 31-05-02 15:26

Når man indtaster en URL i IE og den ikke kan finde den, så går den til MSN
search.

Hvordan ændre man dette til f.eks. www.google.com??
(Både for NT,2000 og XP please)

Fra : Jonni

Dato : 31-05-02 16:59

"Jonathan" <jmbj@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Når man indtaster en URL i IE og den ikke kan finde den, så går den
> [...]

Prøvede en søgning i Google
og her er det: http://www.regxplor.com/tweak22.html
men alternativet til at rode med alle de nøgler (husk at kopiere
reg-databasen først!)
er Googles Toolbar: http://toolbar.google.com/intl/da/
mvh
Jonni

Fra : ASKF

Dato : 31-05-02 17:33

Jonni ytrede sig i <ad86nl$3mr$1@sunsite.dk> med dette:

> [...]
>og her er det: http://www.regxplor.com/tweak22.html
>men alternativet til at rode med alle de nøgler (husk at kopiere

Løsningen står ellers på <http://www.google.com/options/defaults.html>,
muligheden eksisterede før Toolbaren eller Browser Buttons.

Jeg håber iøvrigt på at de snart får taget sig sammen til at lave en
toolbar til Mozilla, da det er det eneste jeg savner i den browser.
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : Jonni

Dato : 31-05-02 17:59

> Jeg håber iøvrigt på at de snart får taget sig sammen til at lave en
> toolbar til Mozilla, da det er det eneste jeg savner i den browser.

Bruger også MoZilla meget, og det fungerer okay for mig at man kan bruge
adressefeltet til at søge med Google. I fuldt vindue, har man således
både Navigation, adresse og søgefelt. Det er nok en af´de ting jeg bedst
kan lide ved MoZilla at man kan se adressen, mens man browser med fuldt
vindue.
Jonni