Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bortskaffelse af kemikailer?
Fra : Magnus Rohde

Dato : 31-05-02 15:02

Hvordan gør man det på en miljørigtig måde?

Magnus

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 31-05-02 16:12

> Hvordan gør man det på en miljørigtig måde?
>
> Magnus

Man kan slippe af med meget på Apoteket ! Men hvis det er flere hundrede
liter skal du nok kontakte dit 'affaldsselskab' eller henvende dig på en
genbrugsplads eller lignende. Der skal være et miljø kontor i din kommune.

Men er det en liter fixer, snupper Apoteket den, hvis den er i forsvarlig
beholder. Jeg mener faktisk også at farveladehandlerne skal have en
tilsvarende ordning.
--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : nn@nn.dk

Dato : 31-05-02 17:20

On Fri, 31 May 2002 16:02:16 +0200, magnus-marius@mail.tele.dk (Magnus
Rohde) wrote:

>Hvordan gør man det på en miljørigtig måde?
>
>Magnus

Smid lordet i kloarken, du har jo betalt for det (miljøafgift) da du
købte det.

Fra : Søren Blom

Dato : 31-05-02 18:51

<nn@nn.dk> skrev

> Smid lordet i kloarken, du har jo betalt for det (miljøafgift) da du
> købte det.

Hold da helt op vi er godt nok miljø beviste i aften

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 31-05-02 23:49

nn@nn.dk wrote:

> Smid lordet i kloarken, du har jo betalt for det (miljøafgift) da du
> købte det.

Hej
Jon Wichmann Hansen
Ragnhildgade 44, 3th
2100 København Ø
Danmark
+45 39279767

Det du opfordrer til er en overtrædelse af miljølovgivningen, synes du
det er særlig smart....?

Fra : Claus Tersgov

Dato : 01-06-02 00:40

> Det du opfordrer til er en overtrædelse af miljølovgivningen, synes du
> det er særlig smart....?

Det mindst lige så smart, som dem der opfordre til at tage røven på en
fotohandler!

Claus

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-06-02 09:45

Claus Tersgov wrote:

> Det mindst lige så smart, som dem der opfordre til at tage røven på en
> fotohandler!

Tja - dem der har læst den pågældne tråd, vil jo ha' erfaret, at den
pågældne fotohandlers hædelighed kan ligge på et meget lille sted, så
jeg kan faktisk ikke se, at det skulle være så urimligt, at vi som
forbrugere og kunder giver ham en lærestreg.

Og jeg kan egenlig ikke se, at det er så slemt at skrue en fotohandlers
forventninger op til fed handel, og så sige, bare ærgeligt handlen
bliver desværre ikke til noget.

Fra : Ole Rosted

Dato : 01-06-02 19:02

On Sat, 01 Jun 2002 10:45:01 +0200, in dk.fritid.foto you wrote:

> [...]
>jeg kan faktisk ikke se, at det skulle være så urimligt, at vi som
>forbrugere og kunder giver ham en lærestreg.

Øeehhh... Drejede tråden sig ikke oprindeligt om en fotohandler, der
ikke ville give dig (nok) rabat på en foto-taske???

Jeg tager muligvis fejl.

>Og jeg kan egenlig ikke se, at det er så slemt at skrue en fotohandlers
>forventninger op til fed handel, og så sige, bare ærgeligt handlen
>bliver desværre ikke til noget.

Sær attitude!

vh. Ole Rosted

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-06-02 20:52

Ole Rosted wrote:

> Jeg tager muligvis fejl.

Ja - genlæs hele tråden "Død over Japan Photo!!!!!!! ("

Fra : Olesen

Dato : 01-06-02 07:48

"Magnus Rohde" <magnus-marius@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan gør man det på en miljørigtig måde?

********

Højreklikker og overfører til papirkurven..,o)