Køb af cv i tyskland
Fra : Søren Busk Andersen

Dato : 31-05-02 15:09

Campingvogne er jo lidt billiger i Tyskland.
Er det muligt at købe en fab.ny cv i Tyskland og tage den
med til Danmark. Hvad skal jeg være opmærksom på
med hensyn til afgifter og moms o.s.v.

Mvh. Søren

Fra : Jim Saylor

Dato : 31-05-02 18:35

Ingen afgifter og en moms på 16%.

God fornøjelse.
************************************

Fra : Jørgen L.

Dato : 02-06-02 15:56

> Campingvogne er jo lidt billiger i Tyskland.
> Er det muligt at købe en fab.ny cv i Tyskland og tage den
> med til Danmark. Hvad skal jeg være opmærksom på
> med hensyn til afgifter og moms o.s.v.

Der er nogle forhandlere i Danmark som sælger vogne via af et Tysk firma, du
køber i Danmark, får monteret det ekstra udstyr osv.
Så bliver vognen kørt syd for grænsen hvor du så møder op med en dansk nr.
plade og i underskriver dvs. papirer og i køre hjem med jeres vogn, der er
så blevet ca. 8% billigere, i kan så også handle lidt ind men i er syd for
grænsen

Hilsen Jørgen

Fra : PHK

Dato : 03-06-02 07:58

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> så blevet ca. 8% billigere, i kan så også handle lidt ind men i er syd for

Eller man kan vælge at købe hos en tysk forhandler og tjene betydeligt mere
end 8% - nærmere 25%. Vi gjorde dette i 97 uden problemer.

--
_
|_|