God kat !!!!
Fra : Linda

Dato : 31-05-02 14:30

Hej med jer

Jeg er i øjeblikket inde i en kraftig nedtur, pga forskellig ting der er
sket, men uden min dejlige hankat Frederik, og hans kærlige omsorg for mig,
var jeg nok ikke lige kommet så langt som jeg er lige nu, jeg har stadig
nogen dage hvor jeg er helt nede, og så kommer Frederik og vil nusse og
putter sig rigtig tæt ind til mig og ligesom siger, det skal nok gå alt
sammen, for du har jo mig !

P.S. Det var bare lige en beskrivelse af hvad mine katte også betyder for
mig !

Mvh
Linda, Venus og Frederik

Fra : Kate

Dato : 31-05-02 15:32

Hej Linda,

Selvom jeg ikke har været ude for nogle grimme oplevelser, så kan jeg
godt følge dig. Bare på dage hvor det har været rigtigt surt på
arbejdet er det bare skønt når misserne kommer for at nusse, de
accepterer mig jo som jeg er, uden bagtanker.

Kate

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 31-05-02 22:19

"Linda" <l.jeppesen@tdcadsl.dk> writes:

> Hej med jer

Hej Linda

> [...]
> nogen dage hvor jeg er helt nede, og så kommer Frederik og vil nusse og
> putter sig rigtig tæt ind til mig og ligesom siger, det skal nok gå alt

Jaah det kender jeg også, når humøret er i kulkælderen kommer Melissa
også og er hos mig, selvom hendes foretrukne sted er i et andet
værelse.. Hun kan også finde på at "klovne/lege killing" og det ser
gerne så sjovt ud så jeg bare ikke kan undlade at grine..;-D
En sådan dag er der lige med et heller ikke noget 3 sekunders interval
mellem at hun bliver "fanget" til en krammenussetur og til hun flygter
igen *gg*

> P.S. Det var bare lige en beskrivelse af hvad mine katte også betyder for
> mig !

Lykken er.. En kat..:hop:
Lykken er.. En kattemodtagelse når man kommer hjem efter en rigtig dum
dag :hop:

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa