Internet Explorer, afinstall
Fra : Ulla Djurhuus

Dato : 31-05-02 13:57

Jeg ville gerne kunne tjekke mine sider på IE 4,x da jeg har
en del brugere der stadig har denne browser.
Vores IT tekniker har fundet en anden maskine på kontoret
jeg kan bruge, da IE 4 jo ikke leve sammen med IE 5,5 som vi
normalt bruger.
Men nu kan han ikke installeret IE 4 fordi der er installeret en
nyere version og han kan ikke finde ud af at afinstallere IE 5.
Er der nogen der har en løsning.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 31-05-02 14:00

"Ulla Djurhuus" skrev
> Men nu kan han ikke installeret IE 4 fordi der er installeret en
> nyere version og han kan ikke finde ud af at afinstallere IE 5.
> Er der nogen der har en løsning.

Sikkert hvis du finder den rigtige gruppe til dit ?
Prøv på www.usenet.dk om du ikke kan finde en passende gruppe, da denne
omhandler HTML/CSS ?

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Janus Høi

Dato : 31-05-02 14:32

"jopa" <j@jp-web.dk> skrev i en meddelelse
> "Ulla Djurhuus" skrev
>
> Sikkert hvis du finder den rigtige gruppe til dit ?
> Prøv på www.usenet.dk om du ikke kan finde en passende gruppe, da denne
> omhandler HTML/CSS ?

Gruppen er:

--
Janus Høi
Hysterisk Cindy-fanside:

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 03-06-02 12:03

Ulla Djurhuus wrote:
> [...]
> Men nu kan han ikke installeret IE 4 fordi der er installeret en
> nyere version og han kan ikke finde ud af at afinstallere IE 5.

Jeg har ikke testet den, men der er måske en løsning på Microsofts
"afinstaller explorer 5.5-vejledning":
<http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q257234>

Jeg har derudover en anden løsning som basker en flue mere i
test-øjemed: på en (gammel og billig brugt) mac kan man have explorer
5.5, 4 og Netscape 4 kørende ved siden af hinanden uden de store
problemer...

mvh

Jesper Brunholm