MS Windows
briani 27239
NetExpress Logon under XP
Fra : ^*Skywalker*^

Dato : 31-05-02 12:15

Min kammerat har lige købt NetExpress ADSL, det virker også fint, men er det
ikke muligt at koble sig på uden at man ser det, lige som Bredbånd, sådan så
man er på når man tænder computeren.
Sådan som det er nu, så skal han trykke på et icon som vi har lagt ud på
skrivebordet, derefter OK.

En ting til : Er det muligt at køre to computere på samme forbindelse, på
samme tid. (Se ovenstående) via. en hub ?

Hilsen

Skywalker

Fra : Karin Hansen

Dato : 31-05-02 12:41

^*Skywalker*^ wrote:
> [...]
>
> En ting til : Er det muligt at køre to computere på samme
> forbindelse, på samme tid. (Se ovenstående) via. en hub ?

Ja til begge spørgsmål, hvis han vil køre med Router.

Mvh. Karin