history
Fra : Peter Holm

Dato : 30-05-02 21:29

Hejsa,
jeg har stillet history til at gemme data 0 dage. IE 6.0 gemmer trods dette
stadig history i Adress linien - kan man slippe for at den gør det ?

Peter Holm

phc@mail1.stofanet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-02 21:59

Thu, 30 May 2002 22:29:23 +0200, skrev "Peter Holm"
<phc@mail1.stofanet.dk>:

>jeg har stillet history til at gemme data 0 dage. IE 6.0 gemmer trods dette
>stadig history i Adress linien - kan man slippe for at den gør det ?

I IE: Funktioner => Internet Indstillinger => Indhold =>
Autoudføreæse => Det kan være, at du skal slå det fra.

Ellers brug TweakUi til at fjerne historie.

Fra : Peter Holm

Dato : 19-06-02 15:26

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> I IE: Funktioner => Internet Indstillinger => Indhold =>
> Autoudføreæse => Det kan være, at du skal slå det fra.

Det gav vist ingen forskel.

> Ellers brug TweakUi til at fjerne historie.

Kan du ikke lige guide mig det rigtige sted hen i TweakUI - jeg kan kun
finde "document history", men ikke "history" over gemte inet-sider.

Peter

Fra : Jens Peter

Dato : 30-05-02 22:15

"Peter Holm" <phc@mail1.stofanet.dk> schrieb im Newsbeitrag
> Hejsa,
> jeg har stillet history til at gemme data 0 dage. IE 6.0 gemmer trods
dette
> stadig history i Adress linien - kan man slippe for at den gør det ?
Hey TweakUI should solve your problem
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTwea
kUI.asp

HTH