strategi
Fra : frank

Dato : 30-05-02 21:28

Hej
Hvis man idag skulle ud og købe et godt strategi spil (base opbygning o.s.v)
hvad skulle det så være

Frank

Fra : Kristian

Dato : 30-05-02 21:44

Red alert 2 og Yuris Revence eller Tiberian sun og Firestorm

Fra : Claus

Dato : 31-05-02 05:20

enig! (ra2+yuri)

der kommer desuden en feeeeeed efterfølger en gang til jul.... (c&c
generals)

Fra : Notahe

Dato : 31-05-02 07:30

frank wrote:
> Hej
> Hvis man idag skulle ud og købe et godt strategi spil (base opbygning
> o.s.v) hvad skulle det så være

Hvis du vil have noget for pengene så køb:
Empire Earth eller Warlords Battlecry (Fantasy).

/N

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 31-05-02 13:57

Jeg er nu mest tilhænger af Age of kings men det vil jo altid blive en smags
sag.

Rabbit_HGC