Andre stemmer til Counterstrike
Fra : Dopedog

Dato : 30-05-02 20:06

Jeg har hørt noget om at man kan få nogle "sønderjydske stemmer" til
Counterstrike istedet for de almindelige der allerede er i spillet ... nogen
der ved noget om hvor de kan downloades?

-Ronnie

--
Life was great at the age of five,
but that was then, this is now!

Fra : Anders Houmark

Dato : 30-05-02 20:58

"Dopedog" <dopedog@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt noget om at man kan få nogle "sønderjydske stemmer" til
> Counterstrike istedet for de almindelige der allerede er i spillet ...
nogen
> der ved noget om hvor de kan downloades?

de er lavet af jubiigames så vidt jeg ved... games.jubii.dk/cs

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Dopedog

Dato : 30-05-02 22:53

Ok jeg kan bare ikke finde noget derinde om det

-Ronnie

Fra : Remmen

Dato : 31-05-02 05:12

> Ok jeg kan bare ikke finde noget derinde om det
>
> -Ronnie

Jeg har den liggende. Kan sende den (ca. 700kb) hvis du ønsker det.

Lars

Fra : Dopedog

Dato : 31-05-02 11:54

Har fået den tak :)