70'er sag om overbefolkning
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-05-02 20:10

Jeg leder efter kunstner og på en sang fra 70'erne om overbefolkning.
Omkvædet indeholder Four (eller five) billion people, og undervejs i
sangen remses antallet af befolkningen i forskellige storbyer op.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Troels

Dato : 30-05-02 20:27

> Jeg leder efter kunstner og på en sang fra 70'erne om overbefolkning.
> Omkvædet indeholder Four (eller five) billion people, og undervejs i
> sangen remses antallet af befolkningen i forskellige storbyer op.

Kunne det være A summer prayer for peace med The Archies fra albummet
Sunshine part II

/Troels
PS. Prøv at gæt hvor jeg fandt svaret. Det starter med g, slutter med e og i
mellem er der et g og to o'er og et l

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 30-05-02 21:04

Troels wrote:

> Kunne det være A summer prayer for peace med The Archies fra albummet
> Sunshine part II

Ja det er det vist.

Jeg søgte længe her: http://www.martinsmusic.freeserve.co.uk/top40/index.html
Men du kom mig i forkøbet.

--
Mvh. Jørgen
Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Troels

Dato : 30-05-02 21:06

> Ja det er det vist.
>
> Jeg søgte længe her:
http://www.martinsmusic.freeserve.co.uk/top40/index.html
> Men du kom mig i forkøbet.

Hvis jeg skal være ærlig var det fordi jeg kan husker der tidligere er
blevet spurgt om det og så var det jo let at søge på dk musik billion people

/Troels

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-05-02 21:50

Ja, men hvordan får man lov at høre sangen igen ? ?

Den er ikke til at opdrive på nogen CD! Den var et (Mylle) hit i Danmark og
Sydafrika, men ellers ikke engang udsendt på single andre steder.
(OBS Jeg er ikke på Napster og Kazaa mf)

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Troels

Dato : 30-05-02 21:56

> Ja, men hvordan får man lov at høre sangen igen ? ?

Audiogalaxy.com har den

http://audiogalaxy.com/list/song.php?&g=10802236

/Troels

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-05-02 23:57

Troels wrote:

> Kunne det være A summer prayer for peace med The Archies fra albummet
> Sunshine part II

Mange tak.

> /Troels
> PS. Prøv at gæt hvor jeg fandt svaret. Det starter med g, slutter med e og i
> mellem er der et g og to o'er og et l

Se nu gør du mig nysgerrig, hvilke søgeord brugte du? Jeg havde
selvfølgelig prøvet Google, inden jeg spurgte her, men uden resultat.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Troels

Dato : 31-05-02 00:12

> Mange tak.

Så lidt....

> Se nu gør du mig nysgerrig, hvilke søgeord brugte du? Jeg havde
> selvfølgelig prøvet Google, inden jeg spurgte her, men uden resultat.

Jeg kunne huske at der har været spurgt om det tidligere så jeg søgte bare
på dk people musik billion på http://groups.google.com/ , så det er faktisk
ikke helt fair af mig at sige at man "bare" kunne bruge google. Derfor
lavede jeg osgå en så jeg ikke blev beskyldt for at ville googlifisere
det hele....

/Troels