Skærme
Fijala 3554
Samtron 96P, 19" monitor kontra Samsung Sy~
Fra : JP

Dato : 30-05-02 20:07

Hej

Jeg ved det Samtron bliver produceret af Samsung. Den 96 P jeg lige har
købt, har dog et fnidret og lidt uklart billede i forhold til min gamle
Hansol 701P, som står med et knivskarpt billede lige ved siden af. Jeg har
prøvet at indstille Samtronen men lige lidt hjælper det. Jeg har dog set en
Samsung Syncmaster 957DF til for min pengepung overkommelig pris ved samme
forhandler. Kan man forvente et bedre billede på den monitor ? Er der nogle
der har erfaringer med disse skærme ?
På forhånd tak.

Mvh

Jan

Fra : Gunnar Krohn

Dato : 02-06-02 00:15

Jeg har lige købt 957DF'en og er godt tilfreds med den, jeg køre den i
1280*1024 og den står ganske klart, der er masser af skærm for pengene..

DuP

Fra : JP

Dato : 02-06-02 17:17

"Gunnar Krohn" <piracy@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige købt 957DF'en og er godt tilfreds med den, jeg køre den i
> 1280*1024 og den står ganske klart, der er masser af skærm for pengene..
>
> DuP

Tak for svaret. Jeg vil kigge på Samsung skærmen.