Hvorfor vil tekst centrere?
Fra : Finn A. Hansen

Dato : 30-05-02 19:21

En lille bøn om hjælp:

http://www.faaborgrideklub.dk/side5.html

vi man kunne se, at teksten absolut vil starte på midten og herefter brede
sig op og ned, som den vokser. Og man kan ikke få teksten i venstre kolonne
til at starte i toppen , formentlig fordi de står i samme overordnede tabel.
Er nogen, der har et godt råd til, hvordan designet med rammen om det hvide
felt kan fastholdes og man kan få uafhængighed i venstre og høre kolonne?

Og hvorfor i alverden kan jeg ikke få dette til at fungere i mit stylesheet:

BODY {bgcolor:"#330033"} ?

Jeg er nødt til at definere det på hver side.

VH
Finn A. Hansen

Fra : scn

Dato : 30-05-02 19:33

"Finn A. Hansen" <villalulla@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brede sig op og ned, som den vokser. Og man kan ikke få teksten i
> venstre kolonne til at starte i toppen ,

css:
td{
vertical-align:top;
}

formentlig fordi de står i
> samme overordnede tabel. Er nogen, der har et godt råd til, hvordan
> designet med rammen om det hvide felt kan fastholdes og man kan få
> uafhængighed i venstre og høre kolonne?

iframe..?

> Og hvorfor i alverden kan jeg ikke få dette til at fungere i mit
> stylesheet:
>
> BODY {bgcolor:"#330033"} ?

body{
background-color: #330033;
}

Søren
http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Finn A. Hansen

Dato : 31-05-02 10:08

> css:
> td{
> vertical-align:top;
> }

> iframe..?

Ok, takker. Nu er farveproblemet i body løst, og jeg prøver den tekst-stump
i stylesheetet, som Søren foreslår.

Frames har jeg valgt fra. Og bortset fra det: jeg vil vel ikke kunne få den
grå ramme om højre boks, hvis jeg bruger frames?

VH
Finn A. Hansen

Fra : jopa

Dato : 30-05-02 19:31