Orange taksterer for modtagende opkald til~
Fra : Frank W

Dato : 30-05-02 18:50

Hej NG.

Bare lige for at være nysgerrig, så vil jeg lige høre om der er andre
der har været ude for at blive taksteret for at andre folk ringer til
ens mobiltelefon (Orange Match) og der er mobilsvar på ? - !

Jeg er lige blevet taktseret for 11 opkald som jeg med garanti ikke
har foretaget (har været på arbejde - mobilfrit område) og de opkald
jeg har foretaget, har jeg foretaget fra mit Telmore Abb.

Og der kom aldrig nogen SMS om at der var besked på mobilsvar

Orange er lidt i tvivl om hvad de skal mene. Een medarbejder mener jeg
bare skal hoste op mens en anden mener at der kommer kompentation ved
næste regning.

Lige nu - holder jeg lav profil, men holder kraftigt øje med mit
forbrug i den nærmeste tid!

Hilsen
Frank W.

Fra : My Name

Dato : 30-05-02 19:08

"Frank W" <frank@ebox.dk> wrote in message
> [...]
> der har været ude for at blive taksteret for at andre folk ringer til
> ens mobiltelefon (Orange Match) og der er mobilsvar på ? - !
[...]

Orange snyder dig hvis de kan komme til dig. Hold dig væk fra det selskab
hvis du kan komme til det. Jeg har kæmpet med dem trekvart år med ting som
fx:
1) "Gratis" taletid (modus) som jeg blev faktureret for
2) De byttede pludselig rundt på to cifre i mit nummer
3) Afvikling af abonnement - de kunne ikke finde ud af at sende mig det de
skyldte mig før 3-4 måneder efter abonnementet var opsagt.

osv osv.. Efter min opfattelse har de sq ikke styr på sagerne i det firma.

Fra : B. Dam

Dato : 30-05-02 19:45

> Orange er lidt i tvivl om hvad de skal mene. Een medarbejder mener jeg
> bare skal hoste op mens en anden mener at der kommer kompentation ved
> næste regning.

Der kommer kompentation ved næste regning. Det var en fejl der stod på hos
Orange i en kortere periode. Bare rolig.

Fra : Frank W

Dato : 30-05-02 20:30

On Thu, 30 May 2002 20:45:21 +0200, "B. Dam" <mob51641@orangenet.dk>
wrote:

>Der kommer kompentation ved næste regning. Det var en fejl der stod på hos
>Orange i en kortere periode. Bare rolig.

Det var også det jeg håbede på , men jeg holder alligevel lidt
ekstra øje med forbruget i den nærmeste tid, bare for at være på den
sikre side.

Hilsen
Frank W.

Fra : B. Dam

Dato : 30-05-02 22:00

> Det var også det jeg håbede på , men jeg holder alligevel lidt ekstra
> øje med forbruget i den nærmeste tid, bare for at være på den sikre side.

Det kan jeg godt forstå.

Fra : Frank W

Dato : 22-06-02 10:57

On Thu, 30 May 2002 23:00:13 +0200, "B. Dam" <mob51641@orangenet.dk>
wrote:
>Det kan jeg godt forstå.

Lige som en afslutning på debatten her, kan jeg da oplyse at Orange
har refunderet for de opkald som fejlagtigt var kommet på regningen
sidste måned.

Hilsen
Frank W.