SOF 2 Release d. 31.5 kl. 10.00 !! :- )
Fra : LowLifeDK

Dato : 30-05-02 18:48

Min lokale softwarepusher (Electronic's boutiqe) fortæller mig hårdnakket,
at de har den til salg fra i morgen (d. 31.5) kl. 10.00.

Hvis de IKKE har den på det lovede tidspunkt, vil alle der kommer forgæves
få 50 kroner

i rabat,- og en opringning, når den så endelig er der (som undskyldning for
ulejligheden !!!)

50 kroner = 2 store, kølige fadbamser i sommersolen..gode penge at spare på
en SU :- )

SES i Cyber

Fra : S. B. [8000]

Dato : 31-05-02 11:44

> 50 kroner = 2 store, kølige fadbamser i sommersolen..gode penge at spare

> en SU :- )

håber den er kommet, for du får ikke meget fadøl i solen i dag

/SB

Fra : HowaX

Dato : 31-05-02 16:08

"S. B. [8000]" <sfb(slettes)@privat.dk> wrote in message

> på
>
> håber den er kommet, for du får ikke meget fadøl i solen i dag

nææ for det er begranset hvor meget solen ligefrem er der idag :)