hvor er mobilen??
Fra : -=Michael=-

Dato : 30-05-02 18:06

var der ikke på et tidspunkt hvor man kunne sende en sms til en central,som
sladre om hvor mobilen befinder sig i landet eller den nærmeste antenne den
er tilsluttet til??

Michael

Fra : Klitgaard

Dato : 30-05-02 18:14

"-=Michael=-" <michael@vvs.dk-nospam> skrev i en meddelelse

> [...]
central,som
> sladre om hvor mobilen befinder sig i landet eller den nærmeste antenne

Arj! Hvordan skulle man så kunne bolle udenom?

--
....Klitgaard

Fra : Lars N

Dato : 30-05-02 18:41

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> wrote in message

> "-=Michael=-" <michael@vvs.dk-nospam> skrev i en meddelelse

> central,som
> den
>
> Arj! Hvordan skulle man så kunne bolle udenom?

Hæ Hæ Hæ

Lars

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-05-02 22:06

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> wrote in

> Arj! Hvordan skulle man så kunne bolle udenom?

Med mindre det foregår via telefonen kan du da bare slukke den!

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Klitgaard

Dato : 31-05-02 08:16

"Henrik Stidsen" <spamtrap@spammer.dk> skrev i en meddelelse

> Med mindre det foregår via telefonen kan du da bare slukke den!

Tja, det er rigtigt, men hvad nu hvis det foregår på Sjælland og man er i
Jylland? Det er mange timer man har den slukket og så bliver hun mistænksom
:)

--
....Klitgaard

Fra : Klitgaard

Dato : 31-05-02 08:36

"Klitgaard" <mrsmooth@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Tja, det er rigtigt, men hvad nu hvis det foregår på Sjælland og man er i
> Jylland? Det er mange timer man har den slukket og så bliver hun
mistænksom
> :)

Rettelse: Foregår på Sjælland og man _bor_ i jylland. Nå, vi må hellere
stoppe denne OT-tråd

--
....Klitgaard

Fra : Fischer

Dato : 30-05-02 20:54

> var der ikke på et tidspunkt hvor man kunne sende en sms til en central,
> som sladre om hvor mobilen befinder sig i landet eller den nærmeste
> antenne den er tilsluttet til??

Så vidt jeg husker var det vist Mobilix (nu Orange) der legede lidt med det.
Men jeg tror ikke det blev til noget.
Heldigvis - det var da skræmmende !!!

*Fischer

Fra : Devast8or

Dato : 31-05-02 13:31

Sig lige til hvis du finder ud af om det kan lade sig gøre. Så smider jeg
min telefon ud......

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 31-05-02 22:34

Hej

> [...]

>sladre om hvor mobilen befinder sig i landet eller den nærmeste antenne den

Jo ! - Det er Telia der tilbyder den service.- Men kun i Sverige -
Indtil videre, det kommer nok til DK også.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 31-05-02 23:24

Ole Rasmussen <dont_reply@nospam.dk> wrote in

> Jo ! - Det er Telia der tilbyder den service.- Men kun i Sverige -
> Indtil videre, det kommer nok til DK også.

Og man skal svjv melde sig til servicen...

Fra : Devast8or

Dato : 31-05-02 23:31

Lad os da håbe det. Jeg ville sq ikke kunne lide at alle kunne se nogenlunde
hvor i verden jeg er...

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-06-02 15:30

"Devast8or" <no@no.no> wrote in

> Lad os da håbe det. Jeg ville sq ikke kunne lide at alle kunne
> se nogenlunde hvor i verden jeg er...

Nej vel ? - jeg tror heller ikke lovgivningen vil tillade det, slet
ikke i DK

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-06-02 23:14

Hej

>Og man skal svjv melde sig til servicen...

Jamen det er rigtigt - Hvis ikke, kunne der nok blive meget "sjov" ud af
det - uha uha.

--
M.v.h. Ole®