Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Et par nye billeder (Kun et par)...
Fra : John

Dato : 30-05-02 18:02

Hver morgen når jeg kører på arbejde, kører jeg forbi et stykke, som stadig
er mærket efter orkanen "Adam". I morgendisen/tågen er det sommetider et
meget dramatisk syn. Det har jeg prøvet at fange med linsen, med blandet
held, indrømmer jeg selv.
Mere glad er jeg for billedet af Vedsted Sø i morgenlyset. Billederne kan
nåes fra gallerilinket med den misvisende titel "Forårsbilleder" på min
server (Se signaturen). Og jeg tager meget gerne mod kritik....jeg lover
ikke at græde.....alt for meget i hvert fald...
Jeg har også fundet et billede frem fra en mission i Kosovo 1999, hvortil
jeg har knyttet en lille kommentar, og i den anledning vil jeg gerne gentage
min opfordring til jer alle, om at dele billeder hvortil der hører en lille
historie, med os andre. Det være sig om bagrunden for billedet eller
teknikken bag etc etc. Hvis du/i ikke har plads på jeres server, eller
indsigt til at lægge noget på en sådan, vil jeg gerne lægge det på min
beskedne men rummelige amatørserver..

--
MVH
John K Hansen

Fra : Ped

Dato : 30-05-02 22:59

Hej John,

KANON gode billeder! Men der er et eller andet i dit script der gør, at i
Netscape 4.7 har det store billede under thumbnails'ene samme format og
størrelse uanset om billedet ellers er i landscape eller portrait, hvilket jo
betyder at nogle af dem er forvrængede. I I.E virker det udmærket. Bare til
info. Er det Bevtoft Plantage (eller det der er tilbage...) du har fanget i
morgendisen?

M.v.h.

Jens L. Pedersen
ATC

Fra : John

Dato : 31-05-02 05:22

"Ped" <pedmail@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
til
> info. Er det Bevtoft Plantage (eller det der er tilbage...) du har fanget

Hej Per,

Jeg bruger det til frontpage 2002 medfølgende "billedgalleri-script", og
kører det på min egen server med 2002 udvidelser.

Jeg har desværre ikke indsigt nok i scripts, til at kunne komme med en
forklaring, men vil i aften, hvis jeg får tid, lægge problemet på usenet.

Er Netscape 4.7 forresten ikke efterhånden en gammel sag?

Tak ivrigt for de flotte ord, og ja det er restern af bevtoft plantage...

--
MVH
John K Hansen