Det levende søkort
Fra : Keld Sørensen

Dato : 30-05-02 06:06

Hvorfor er det lige, at de fleste at mine kort
kun viser ikoner for f.eks. havne/info/m.v. men
IKKE selve kortet - ud over nævnte ikoner får
jeg sort skærm.

--
Keld Sørensen
Denmark

Fra : @ndersson

Dato : 30-05-02 18:11

"Keld Sørensen" <ks@ks-data.dk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor er det lige, at de fleste at mine kort
> kun viser ikoner for f.eks. havne/info/m.v. men
> IKKE selve kortet - ud over nævnte ikoner får
> [...]
Hej Keld

Det må være en installations fejl - afinstaller, genstart og installer
igen.. Dog skal du være opmærksom på at hvis du f.eks. centrerer lige en
anelse vest for Brøndby havn og har markeret "altid flest detaljer" (lige et
sted som jeg kan huske.. ) så vil området med nordbøjen ud for Vallensbæk
være sort med ikoner og Brøndby området vil der være kort i.. Det er fordi
der er forskel i de to kort der er stykket sammen.. Klikker du ved siden af
nordbøjen ved Vallensbæk så kommer begge kort og du kan se en skille linje..
Jeg havde på et tidspunkt også problemer fordi jeg et sted havde byttet om
på opsætning af komma og punktum i Windows opsætning.. Men jeg skrev til DLS
support og fik et hurtigt og korrekt svar.. Jeg skal også lige sige at DLS
kører mere stabilt hvis du har hentet alle opdateringer på Microsofts
hjemmeside..

Håber at det hjalp dig, ellers må du skrive igen..

hilsen

Andy

En glad sejler fra Brøndby Havn

Fra : @ndersson

Dato : 30-05-02 18:53

for øvrigt ligger der nogle opdateringer på DLS's hjemmeside.. Log på gennem
DLS

Fra : K Mandsberg

Dato : 09-06-02 15:01

Hej
Jeg søger ejer af lowrance kortplotter til lidt snak omkring udlån af kort
selvfølgelilg begge veje.

Jeg har selv en Lowrance Global 3000MT
Med kort over Sjælland

Hej Hej Kenneth