MS Windows
briani 27239
Win98 - Progam svarer ikke
Fra : Preben Jakobsen

Dato : 30-05-02 16:07

Hej NG
Når jeg skal lukke min maskine får jeg meddelelsen win95 RPC Wmsg Window -
"Progammet svarer ikke..." og jeg må lukke det manuelt.
Hvad er det for en fejl, og hvordan fjernes den?
Venligst
Preben Jakobsen
Kolding

Fra : Madsen

Dato : 30-05-02 16:30

Preben Jakobsen skrev:

> Når jeg skal lukke min maskine får jeg meddelelsen win95 RPC Wmsg
> Window - "Progammet svarer ikke..." og jeg må lukke det manuelt.
> Hvad er det for en fejl, og hvordan fjernes den?

Ofte er det fordi du har for mange programmer kørende i baggrunden når
Windows kører. Er du sikker på at du har behov for dem alle? Du kan
evt. prøve at slå nogle af dem fra vha. Start > Kør > Msconfig.

Madsen.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 30-05-02 20:45

>Når jeg skal lukke min maskine får jeg meddelelsen win95 RPC Wmsg Window -
>"Progammet svarer ikke..." og jeg må lukke det manuelt.
>Hvad er det for en fejl, og hvordan fjernes den?
Jeg er ikke helt sikker men jeg tror du har spyware prøv at søg på
google
http://www.google.com/search?restrict=Dansk&q=win95+RPC+Wmsg+spyware
jeg har et program installeret der hedder ad-aware det fjerner
spyware!
http://www.lavasoftusa.com/