MS Windows
briani 27239
Lidt bred information til en ellers til ti~
Fra : [5854] Bjorn Jensen

Dato : 30-05-02 15:09

Forskernyt:

Hvad køn tilhører en computer ?

For nyligt satte en gruppe forskere sig ned for at diskuterer om computere
er hankøn eller hunkøn. Det skulle umiddelbart forekomme, at sådan en
diskussion var komplet overflødig. Men forskerne kom frem til to meget
modstridende konklusioner.

Alle de mandlige forskere mente helt bestemt, at computere måtte være af
hunkøn og baserede deres begrundelse på fem hårdtslående argumenter:

1) Ingen andre end skaberen forstår deres logik

2) Det primitive sprog de bruger til at kommunikere med, er
uforståeligt for andre end dem selv

3) Beskeden "Bad command or filename" er omtrent lige så
informativt som sætningen: Hvis du ikke ved hvorfor jeg er gal på, har jeg
så sandelig heller ikke tænkt mig at fortælle dig det!

4) Selv ens mindste fejl bliver gemt i hukommelsen til
senere brug

5) Så snart man knytter sig til en, skal man med det samme
ud og spendere penge på overflødigt ekstra udstyr

De kvindelige forskere kvitterede prompte med fem - efter deres bedste
overbevisning - ligeså hårdtslående argumenter for, hvorfor en computer er
af hankøn:

1) De indeholder en masse informationer, men har stadig
ingen idé om, hvad der foregår omkring dem

2) De er skabt til at løse problemer, men over halvdelen af
tiden er de problemet

3) Så snart men har anskaffet sig en, opdager man, at hvis
man ventede lidt længere, kunne man have fået en langt bedre model

4) Man er nød til at tænde dem, for at få deres
opmærksomhed

5) Efter store kraftsanstrengelser ligger de flade resten
af dagen

Undskyld til alle ikke mindst dem der bliver irriteret, men jeg kunne ikke
lade være )

Og til Madsen: Jeg gør det aldrig mere.....

Venlig hilsen

Bjørn

Homepage: http://home1.inet.tele.dk/bjornjen

Fra : Kenneth

Dato : 30-05-02 15:37

*LOL*

De argumenter kan man vidst ikke konkurrere med Endnu engang må vi bøje
os for
de kloge hoveder og deres udersøgelser

Mvh.

Kenneth

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-05-02 13:36

Det må du da ellers gerne, bare du i fremtiden anvender den rigtige
gruppe til det: dk.snak.vittigheder.