Hvordan for andre muligheden for at hente ~
Fra : kim t Nielsen

Dato : 30-05-02 13:59

Hvordan for andre muligheden for at hente en zip file fra ens
side?!?

Jeg har nogle kabaler jeg gerne vil dele med andre..
Men hvordan skal linket været til zip filen, så andre bruger har
muligheden for at gemme den på deres harddisk?!?

hvis de ønsker at spille kabalerne fra hjemmesiden, skal der vil
være et link til exe. filen?!? og hvordan laves den..

på forhånd tak

Hilsen
kim

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 30-05-02 14:09

> [...]
>
> hvis de ønsker at spille kabalerne fra hjemmesiden, skal der vil
> være et link til exe. filen?!? og hvordan laves den..

Du kan ikke få dem til at spille kabalerne på hjemmesiden, med mindre du
udvikler det i f.eks. Java eller noget DHTML måske...

Men hvis brugeren skal download en zipfil er det bare en normal href...
altså

mvh
Johan

Fra : kim t nielsen

Dato : 30-05-02 15:06

> Du kan ikke få dem til at spille kabalerne på hjemmesiden, med mindre du
> udvikler det i f.eks. Java eller noget DHTML måske...

Er det muligt at konvetere fra Dalphi til Java eller DHTML,

Det mener jeg, at jeg har prøvet, men prøver igen..

100 mb for hjælpen

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 30-05-02 16:09

kim t nielsen wrote:

> Er det muligt at konvetere fra Dalphi til Java eller DHTML,

Regner med du mener Delphi?
Og nej... kan du ikke...

> Det mener jeg, at jeg har prøvet, men prøver igen..

Det skal virke... eventuelt gemmer den filen i en tempory folder... eneste
mulighed er så at bede brugeren højreklikke og "Gem Som" ...

mvh
Johan

Fra : kim t nielsen

Dato : 31-05-02 10:45

Johan Holst Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> Regner med du mener Delphi?
JA.
> Og nej... kan du ikke...
ØV>

> Det skal virke... eventuelt gemmer den filen i en tempory folder... eneste
> mulighed er så at bede brugeren højreklikke og "Gem Som" ...

Det er lykkes nu, tak for hjælpen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-02 14:07

Thu, 30 May 2002 12:59:13 +0000 (UTC), skrev kim t Nielsen
<kimtnielsen@hotmal.com>:

>Hvordan for andre muligheden for at hente en zip file fra ens
>side?!?

Med et normalt link<a href="spil.zip">hent min zipfil</a>
og så uploader du zipfilen.

>hvis de ønsker at spille kabalerne fra hjemmesiden, skal der vil
>være et link til exe. filen?!? og hvordan laves den..

Lad være med at pakken zippen som *.exe, blot alm. zip.
Af virusangst er der mange, der ikke vil hente selvudpakkende
zipfiler fra private hjemmesider.