MS Windows
briani 27239
Fra XP til 98 - filer med...
Fra : Peter Ulriksen

Dato : 30-05-02 13:37

Jeg vil gerne have mine mails og adresser + indstillinger med mig fra
outlook express, når jeg skifter - jeg har brænder

Der findes nemlig ikke en driver til min Brother MFC 840 printer

Peter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-02 13:52

Thu, 30 May 2002 14:36:34 +0200, skrev "Peter Ulriksen"
<peter.u@mail.dk>:

>Jeg vil gerne have mine mails og adresser + indstillinger med mig fra
>outlook express, når jeg skifter - jeg har brænder

Der findes en speciel gruppe for OE-spørgsmål, hvor dette bliver
besvaret flere gange om ugen.

Sidst i <news:GLkJ8.29158$4f4.1082646@news000.worldonline.dk>.

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 30-05-02 14:09

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote:

> Der findes en speciel gruppe for OE-spørgsmål, hvor dette bliver
> besvaret flere gange om ugen.

> Sidst i <news:GLkJ8.29158$4f4.1082646@news000.worldonline.dk>.

Mange tak for linket! Så ved jeg det til en anden gang...

Venlig hilsen Peter Ulriksen

Fra : Leony

Dato : 30-05-02 14:53

"Peter Ulriksen" <peter.u@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Der findes nemlig ikke en driver til min Brother MFC 840 printer

Ifølge denne side skulle driverne være på XP cd'en:
http://www.brother.com/E-ftp/windowsxp/europe.html

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/