TigerBarbe
Fra : Tonni Schmücker

Dato : 30-05-02 13:22

Hej NG

Ja, jeg er en rigtig nybegynder inden for dette felt .. men da jeg fik
tilbudet om at arve et lille 54L akvarium .. tænkte jeg, at det måtte jeg
prøve ( mine forældre havde akvarie, da jeg var bare en lille dreng ) nå
men .. jeg har læst en uhyggelig masse om alt muligt .. og mine fisk ser da
også ud til at trives .. jeg har så lige fornyligt læse om de såkaldte
"TigerBarbe" ... og at det er lidt af en flok fisk .. gerne 6 - 8 stk ... og
i et forholdsvist stort akvarium .. da jeg fik akvariet var der kun 1.
TigerBarbe .. og det er der stadig væk .. men jeg syntes jo det er lidt synd
for den fisk . at den går der uden nogle af sine artsfæller .. burde jeg
købe nogle flere .. til dettte lille akvarium .. eller skulle jeg skille mig
af med den ene .. og i så fald .. hvor kan man give sin fisk væk .?? jeg
kunne da godt tænke mig nogle flerer .. men hvis akvariet er for lille .. så
skal de i hvert fald ikke gå i det ... håber der er nogle med nogle gode råd

Tonni Schmücker

Fra : Carsten Gall

Dato : 30-05-02 21:18

Tonni Schmücker <Tonni@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ad55lj$d73$1@news.cybercity.dk...
> [...]

> skal de i hvert fald ikke gå i det ... håber der er nogle med nogle gode

Som du selv er inde på er akvariet ikke særligt stort, så jeg synes du skal
forsøge at få den afsat til anden
side, og så købe nogle fisk der passer bedre til akvariet størrelse.

Carsten