*sååååk*
Fra : Kirstine

Dato : 09-02-01 08:43

Hejsa....

Så har jeg atter tilbragt mine første vågne minutter med at ligge med
popo'en i vejret og vaske gulv i Rodalon. Vi var lige stået op og hørte
nogle mistænkelige skrabelyde ude fra gangen. Og ganske vist - der stod
Tabasco og forsøgte at skjule den våde sø på gulvet ved at hive sin fars
sko hen over den.

Øvøvøvøvøvøv!! Jeg syn's altså, at det er meget mærkeligt. Nu har vi haft
14 dage uden strinteri eller tisseri udenfor bakken, og nu gør han det
igen. Vi har lagt hovederne i blød for at konmme i tanke om, hvor vidt
der er sket noget indenfor de sidste par dage, som kan have gjort Tabasco
nervøs. Vi kan ikke mindes noget, men det er selvfølgeligt ikke
ensbetydende med, at der ikke kan være sket noget alligevel.

Det, vi selvfølgeligt frygter helt vildt lige nu er, at han har endnu en
testikel siddende et eller andet sted. Godt nok lugter hans urin ikke nær
så kraftigt, som den gjorde før - men den lugtede jo heller ikke, da hele
balladen startede.

*såååååååk* Er alt for deprim lige nu...

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Gidde

Dato : 09-02-01 12:43

Hejsa Kirstine
Mon ikke der sagtens kan komme hormonelle ubalancer engang imellem, den
første tid efter? Det er jo stadig relativ kort tid siden, og Tabascos krop
skal måske også lige igennem en lille kriseperiode, hvor den skal vænne sig
til at testiklen er væk. Jeg har vitterligt ikke en pind forstand på det, men
det forekommer mig bare ..logisk...at sådan en bette krop må skulle kæmpe
lidt for at få orden i sagerne, efter sådan en omvæltning.
Håber på, at det bare er sådan noget.
- Gitte

Fra : Kirstine

Dato : 09-02-01 19:40

In article <3A83D867.96765105@hum.auc.dk>, gjlo98@hum.auc.dk says...

Hej Gitte

> [...]
> det forekommer mig bare ..logisk...at sådan en bette krop må skulle kæmpe
> lidt for at få orden i sagerne, efter sådan en omvæltning.

Jo, det lyder også logisk i mine øren. Jeg tror bare, at jeg var begyndt
at slappe så meget af, at det kom som det vildeste chok, at han tissede
på gulvet.

Jeg håber, at du har ret

Kirstine
--
*trying to do what works - trying to do what matters*

Fra : Silverflame

Dato : 09-02-01 19:48

Hej ...
Da min hankat blev kastreret, tissede han nogen på gulvet foran døren. Men
det gør han ikke mere. Men der var lige en periode: Vi havde en lukket
kattebakke. Det gik fint, mn pludselig begyndte de begge at tisse uden for
den. Jeg troede det var grusset det var galt med, men nej det var
ligegyldigt hvor tit jeg skiftede mærke. Det var det samme!
Så tog vi "hatten" af kassen, og siden er det gået godt!
Men tilbage til dit problem. Det vi gjorde var at "afstraffe" ham når han
gjorde det. Fulgte efter ham hver gang han gik ud af stuen uden synlig
grund, og så stod vi klar med vandpistoler og blomsterforstøver. Nu gør han
det ikke mere, men der gik altså lige et par uger. Jeg kan godt forstå at du
er bekymret, vi troede også at vi havde givet 400 kr ud til ingenting. Jeg
havde nemlig hørt at hvis man ventede for lang tid med at kastrerer dem, så
ville de blive ved med at strinte. Men det endte jo lykkeligt. Det skal det
også nok gøre for dig...
Potedask Winnie.