- hvis nogle skulle mangle "mislinger" som~
Fra : Aragorn_DK

Dato : 30-05-02 12:48

....så har jeg smidt en masse flotte killingebilleder fra internettet op på
min hjemmeside (der iøvrigt er behageligt fri for pop-ups!).

Kattene kan du/I finde på:

http://www.furnituretiger.dk/images/mislinger/page_01.htm

- billederne er fra newsgruppen alt.binaries.pictures.wallpapers, så kan
du/I jo selv kigge om der skulle dukke mere op. (- jeg må jo tænke på
kærestens serverplads! *GGG*)

Jeg må ikke selv ha' kat her i ejendommen (ævser!), derfor læser jeg jeres
gruppe med stor interesse. (- er vokset op med katte omkring mig og har sq
svært ved at undvære kræene... )

,,,^..^,,, Aragorn_DK
------------------------------------
http://www.furnituretiger.dk
- nej, der er mest materiale om motorcykler på min hjemmeside
------------------------------------
http://www.welles.dk
- nej, det handler mest om Orson Welles på nr. to hjemmeside! *GGG*

" ...Jellicle cats come out tonight, Jellicle cats come one, come all - the
Jellicle moon is shining bright, Jellicles come to the Jellicle ball..."
"Jellicle Songs For Jellicle Cats", musical'en "Cats"

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-05-02 13:06

Sikke da en fin samling små mislinger. Især kan jeg lide billedet at de 3
Whiskaskillinger, der sover liggende på ryggen. (på side 5)
Hilsen Vibeke L (der synes at det er synd for dig at du må nøjes med
billeder af katte)