MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows 2000 genstarter
Fra : Towli

Dato : 30-05-02 10:19

Mej MS-experter

Min "Counter-strike klanleder's" windows 2000-pc volder ham store problemer.
1000 tak for enhver hjælp:

/[OldBoyz]Towli

Her er hans brev :

Hej alle

Nu kører server igen...men hvor længe ??? Da jeg kom på work var skærmen
bare sort og ingenting kunne man, den genstartede dog da jeg trykkede på
ctrl-alt-delete....

Når jeg sidder og arbejder genstarter den pludselig at sig selv ?? og nogle
gange gør den så de med den sorte skærm og jeg aner ikke hvad der
sker...måske en virus har bare tjekket den 40 gange...har dog haft den
berømte klez.e på den....

Alt i win200 pro er opdateret til allernyeste, nogen der har idéer så jeg
evt. kunne slippe for at formatere den ????

Hilsen
-Ben-

Fra : Madsen

Dato : 30-05-02 14:48

Towli skrev:

> [...]
> og nogle gange gør den så de med den sorte skærm og jeg aner ikke
> hvad der sker...måske en virus har bare tjekket den 40 gange...har

Han kunne evt. prøve det jeg har nævnt i følgende indlæg:
<news:Xns921EA0464AF9Acopy.if.you.wish@madsen.tdcadsl.dk> hvilket gør
det nemmere at kredse sig ind på problemet. Jeg kan ikke huske om
compmgmt.msc også virker i Win2000, men det vil jeg tro at det gør.
Hvis ikke så højreklik på Denne Computer og vælg punktet 'Administrer'
i stedet.

Madsen.

Fra : Henrik Kruse Jensen

Dato : 30-05-02 22:01

"Towli" skrev
> Mej MS-experter
>
> Min "Counter-strike klanleder's" windows 2000-pc volder ham store
problemer.

Har han lige sat mere ram i?
MVH
Henrik

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-05-02 00:38

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> Mej MS-experter
>
> Min "Counter-strike klanleder's" windows 2000-pc volder ham store
problemer.
> 1000 tak for enhver hjælp:
>
> /[OldBoyz]Towli

Hils Suttemulen fra Hakkedrengen