MS Windows
briani 27239
Win XP-Firewall
Fra : EFN

Dato : 30-05-02 09:49

Jeg vil bare lige høre om den indbyggede Firewall i Win XP er noget der dur,
eller om man skal ud at investere i en Norton el. lignende. Det er ikke
sådan at pc'en står tændt i dagevis ad gangen, den er kun tændt når den
bliver brugt.

--
Mvh.
Erik N.

Fra : XoDeus [DK]

Dato : 30-05-02 12:51

Den i windows XP er udemærket. Mange af de test for firewall du kan tage på
nettet godkender den som en god firewall!

Fra : Leony

Dato : 30-05-02 15:01

"EFN" <e.f.n@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil bare lige høre om den indbyggede Firewall i Win XP er noget der
dur,
> eller om man skal ud at investere i en Norton el. lignende.

Jeg vil, samt alle de anmeldelser jeg har læst, betegne den indbyggede
firewall som en nødløsning.
Den er sikkert OK, men der findes mange gode og gratis firewalls.
På denne side:
http://tucows.worldonline.dk/firewall95.html
findes der 3 freeware, som jeg ikke ville have nogen betænkligheder ved at
bruge.
Bruger selv Zonealarm.
Husk at slå den indbyggede firewall fra. 2 firewalls er ikke lig med dobbelt
så god beskyttelse - tværtimod.

mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/