Telmore, ingen "w" kode i telefonnummer?
Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 30-05-02 09:27

Fra : Daniel-San

Dato : 30-05-02 10:33

> Mit nye Telmore SIM-kort vil godt acceptere "p" men IKKE "w", når man
> indkoder et nummer i min Nokia 5110.
> Jeg mener mit gamle Duet-SIM-kort ikke havde det problem. Er der nogen
> her der ved noget om dette, og vil I evt. afprøve om I har samme problem
> med jeres SIM-kort (Telmore eller andre SIM-kort)

Ingen problemer her med 3310 på Telmore SIM - Har også haft Orange SIM i
uden bøvl!.

Daniel-San

Fra : Devast8or

Dato : 30-05-02 16:00

Jeg kan skrive w i selve nummeret (det er det du mener ikke?), men når jeg
trykker gem får jeg at vide at "kortet afviser karakterer". Det er et
Telmore kort i en 8210.
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-02 08:38

Hej
Har samme problem som du beskriver der på en 3310 med Tellmore abb.
Kan godt med P, men ikke med W.

Hilsen
Michael

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 31-05-02 08:53

Fra : Frank W

Dato : 31-05-02 13:33

On Fri, 31 May 2002 09:53:20 +0200, Finn Hybjerg Hansen
<fhh@kom.auc.dk> wrote:

>Hej
>Jeps, det er lige præcist det jeg oplever. Jeg vil gerne finde ud af om
>fejlen skyldes SIM kortet eller om det er telefonen/softwareversion.
>Mvh. Finn

Min Nokia 5110 gør det samme "kortet afviser karakter", men på min
6150 foreslår telefonen (6150) at gemme i telefonens hukommelse, men
det kan man jo ikke på en 5110.

Hilsen
Frank W.