Nok en gang Rejer!!!
Fra : Heding

Dato : 30-05-02 09:27

Jeg har en anden type end Caridina Japonica.som jeg har fået i tyskland ,
har dog ikke fået noget navn på dem.
De er nogle sjove fættere som jeg har gående, både med Tandkarber og
cicklider uden problemer.de spiser dog ikke alger men rydder op i snegle
bestanden, hvilket jeg syntes er fint..
De er også lette at yngle på, de får kun ca 10-15 unger af gangen men de på
størellse med en guppy unge så de klare sig selv, og der kommer bare flere
og flere
Hannerne graver under legen en lille grube og bliver helt rød og så er de
nogle livlige fættere når der bliver foderet fare de rundt i hele baljen,så
jeg er meget glad for dem som et andet element til fiskene.
Jeg vil dog tro at mine Frontosaer ville være lige så glade for dem "gufle"
Dette var bare en lille note om mine oplevelser med Rejer.
Hvis der er nogle der kender dem og har et navn ville jeg da sætte pris på
at få det oplyst!

MVH. Heding
franckhe@tiscali.dk

Fra : J@N

Dato : 30-05-02 20:14

"Heding" <franckhe@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Dette var bare en lille note om mine oplevelser med Rejer.
> Hvis der er nogle der kender dem og har et navn ville jeg da sætte pris på

Hej Franck

Jeg har engang haft et par stykker af dem, de åd bare alle mine Girardinus
metallicus, og det var vist alle sammen hanner, så jeg forærede dem væk. Jeg
prøvede også at artsbestemme dem, det var vanskeligt, fordi der er mange
forskellige typer.

Prøv om du kan finde dem her:
http://www.wirbellose.de
og kig under Arten-Datenbank (det er en kanon fed side!).

Jan