DKK underskriftindsamling mod dyremishandl~
Fra : Jeannette Svensson

Dato : 30-05-02 05:55

Hej alle

Jeg har efter dagens mange indlæg igår, henvendt mig til DKK og de har
fulgt denne væmmelige sag fra tv2's udsendelse "flået levende" op med
at igangsætte en underskrift indsamling på deres hjemmeside ;
http://www.dansk-kennel-klub.dk/

Jeg kan kun opfordre alle til at skrive under på dette, for her må vel
være en organisation der kunne ha' stor gennemslagskraft, hvis vi
alle støtter op om denne triste og forfærdende sag.

Mange sørgmodige hilsener fra

Jeannette Svensson/asko

Fra : Sander s

Dato : 30-05-02 06:35

"Jeannette Svensson" <asko1@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> være en organisation der kunne ha' stor gennemslagskraft, hvis vi
> alle støtter op om denne triste og forfærdende sag.

Hej Jeanette !

Så har DKK modtaget vores underskrift. Det er da det mindste vi kan gøre !!!

Mange hilsner fra

Cia

www.tjekmig.dk

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 30-05-02 06:47

Underskriftindsamling er ALTID en god ide, i mine øjne;))

Jannie

Fra : Louise Kragh

Dato : 30-05-02 22:47

Og mig
mvh
Louise

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-02 07:01

Så har DKK fået min underskrift.

--
mvh/regards

Christian
ICQ: 4937239

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 30-05-02 07:16

"Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
meddelelse news:3cf5c03f$0$11921$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Så har DKK fået min underskrift.

Og min!!!!!

Godmorgenhils fra Ami

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-05-02 09:14

Anne-Marie Prange Madsen <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en

> "Christian B. Andresen" <mailto:username@domain.country> skrev i en
> meddelelse news:3cf5c03f$0$11921$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> Og min!!!!!
>
> Godmorgenhils fra Ami

Jeg har selvfølgelig også skrevet under.

mvh Eva

Fra : VRI

Dato : 30-05-02 09:31

Jeg har desværre ikke fået hele denne streng. Kan man skrive under på DKK's
hjemmeside? kan i ikke poste et link til dette, da jeg ikke syntes jeg kan
finde det på hjemmesiden?

MVH
VRI

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-05-02 09:37

VRI <vri.k9@ofir.dk> skrev i en
> [...]
DKK's
> hjemmeside? kan i ikke poste et link til dette, da jeg ikke syntes jeg kan

Du klikker på linket til Kennelklubbens hjemmeside i Jeanettes indlæg og så
er der oppe foroven på første side, et link til underskriftindsamlingen!
Mener den hedder "Stop dyremishandling"

Håber dette var en hjælp

mvh Eva

Fra : VRI

Dato : 30-05-02 11:13

Hej Eva.

Ja det hjælper lige fedt, da jeg jo ikke har modtaget det meste af denne
streng og derfor ikke kan se Jeanette's indlæg. Kan du ikke vedsende denne
link i denne streng igen, så jeg også kan give mit besyv med?

På forhånd tak

Fra : John

Dato : 30-05-02 11:20

"VRI" <vri.k9@ofir.dk> skrev i en meddelelse

http://www.dansk-kennel-klub.dk/

*:) - John.

Fra : VRI

Dato : 30-05-02 11:24

Tak skal I have alle sammen, jeg checker det ud nu

MVH
VRI

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-02 11:18

Fra : V.Lerche & S.Anderse~

Dato : 30-05-02 11:18

Linket til Dansk Kennel Klub:
www.dansk-kennel-klub.dk
Tryk på mærket med " stop dyremishandling" (tror jeg at der står)
Vibeke L

Fra : Brian

Dato : 30-05-02 20:18

Også min

Brian

Fra : John

Dato : 30-05-02 10:56

> [...]
> være en organisation der kunne ha' stor gennemslagskraft, hvis vi
> alle støtter op om denne triste og forfærdende sag.

Har lige tilmeldt mig listen. Håber det fører til
noget konstruktivt, så den forbandede mishandling kan
blive stoppet en gang for alle.

*:) - John
Nethundeguiden.dk

Fra : Lise Grønbæk

Dato : 30-05-02 21:27

"Jeannette Svensson" <asko1@ofir.dk> wrote in message
> [...]

<>Jeg skriver mig også på listen, så vi kan få stoppet de uhyggelige
som de kære husdyr bliver udsat for.

Hilsner Lise Grønbæk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 30-05-02 21:52

On 29 May 2002 21:55:06 -0700, asko1@ofir.dk (Jeannette Svensson)
wrotd:

> [...]
>være en organisation der kunne ha' stor gennemslagskraft, hvis vi
>alle støtter op om denne triste og forfærdende sag.

Jeg har også skrevet under , jeg tror at de måske kan gøre en lille
forskel , de snakkede da om at de ville prøve at få hundekattepels
forbudt via eu så måske det lykkes

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-05-02 22:03

Så har jeg også skrevet under