MS Windows
briani 27239
XP genstarter igen ved opstart!!!
Fra : Jan Odgaard

Dato : 30-05-02 05:58

Hjælp....min XP'er genstarter sig selv når den når skærmbilledet "login", og
jeg har prøvet at køre en "repair" fra cd-rom. Problemet er opstået efter
jeg har installeret et stykke software, hvordan genskaber jeg det som var
der før, kan man det??? - eller skal man godt nok til at formatere haddisk
(helst ikke).
Håber der er en der har et godt råd......

Mvh.
Jan O.

Fra : Loke

Dato : 30-05-02 09:28

Start/Hjælp og support/Vælg en opgave/Systemgendannelse -
vælg derpå "gendanne systemet som det var på et tidligere tidspunkt"-
vælg en et punkt der ligger før den dato, hvor du installerede den famøse
software.-
Gendan. Hvis du har installeret programmer efter den dato, skal du
installere dem igen.
- Det skal være meget galt, hvis dette ikke virker...
/Loke

Fra : Martin Møller

Dato : 30-05-02 09:44

"Loke" <kat6NOSPAM@email.dk> skrev i en meddelelse news:ad4nre$2pfr$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> installere dem igen.
> - Det skal være meget galt, hvis dette ikke virker...

Når han ikke engang kan komme ind på skrivebordet så kan han jo ikke bruge det til noget.

Martin

Fra : Klitgaard

Dato : 30-05-02 13:16

> [...]

> (helst ikke).
> Håber der er en der har et godt råd......

Tryk F8 under opstart og vælg Fejlsikret Tilstand. Så burde du være i stand
til at afinstallere programmet.

--
....Klitgaard