MS Windows
briani 27239
Hvordan stoppes uønsket opstart af program~
Fra : Lucidus

Dato : 30-05-02 00:30

Vedr. Windows 98: Jeg har glemt, hvordan man fjerner et program (som f.eks.
Opgavestyring) fra listen over de programmer, der automatisk bliver indlæst
lige efter Windows er startet. - Altså de programmer, hvis ikoner man kan se
til højre på proceslinien.

Vh. Ole

Fra : Torbenth

Dato : 30-05-02 00:54

Lucidus skrev i meddelelsen <6vdJ8.107$TZ1.5800@news.get2net.dk>...
> [...]
>lige efter Windows er startet. - Altså de programmer, hvis ikoner man kan

Start/kør/msconfig/start og her fjerner du flueben ved mstask.exe og
taskmon.exe. Så skulle den være klaret.

Mvh.
Torben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-05-02 00:57

Thu, 30 May 2002 01:29:37 +0200, skrev "Lucidus"
<ole.drostbo@get2net.dk>:

>Vedr. Windows 98: Jeg har glemt, hvordan man fjerner et program (som f.eks.
>Opgavestyring) fra listen over de programmer, der automatisk bliver indlæst
>lige efter Windows er startet.

start => kør => msconfig => start
start i programmenuen.

For nogle programmer, skal man indstille det i programmet, det
gælder f.eks. Real player.