MS Windows
briani 27239
HJÆÆÆLP... Jeg ANER ikke hvor jeg skal sp~
Fra : DeBoss

Dato : 29-05-02 23:18

Jeg har et MEGA problem..

Jeg har længe kørt med dual OS.. Win98 og W2K.. Alt virkede fint igår..
Jeg havde lige fået en Harddisk retur, og skulle så lege lidt med de tools
man kan få.. Jeg stillede lidt på "støjniveauet" på mine HD'er, og pludselig
kunne den ikke starte op i W2k... Virker stadig fint i W98...
Jeg satte selvfølgelig indstilligerne tilbage igen, uden at det dog hjalp
noget..

Det kommer HELT til slutningen at opstarten. Lige som den skal skifte til
Skrivebordet, forbliver det bare sort....

Jeg installerer så en ny version oveni den gamel (overskriver) og efter jeg
har installeret grafikdriveren og genstarter, sker nøjagtigt det samme...
Jeg har så idag slettet alt vedr. W2k... og installeret en frisk
installation gennem W98.. igen installerer jeg grafikdriver og det samme
sker...!

Jeg har prøvet med en ældre grafikdriver.. samme..
Jeg kan derefter vælge "last known good profile" (har jeg kunnet i alle
installationer) og det er iorden.. i 16 farver og 800*600... som jeg sidder
med nu...

Jeg aner ikke hvad jeg skal forsøge..
Jeg bruger 1280*1024 i W98 og det virker fint..og samme version af drivere
som jeg forsøger i W2K (GF3 Ti200 v.28.32)

Jeg vil simpelthen blive så lykkelig for enhver hjælp, da jeg bruger min
puter til arbejde, og jeg kan sku ikke holde til at sidde i sådan et vindue
!!!!
Hjælp mig... jeg giver sku en bajer for et godt råd...

System:
Asus K7V-T
Palit Daytona Geforce3 Ti200 - 128Mb
Classic Athlon 550