MS Windows
briani 27239
Hvordan booter jeg på XP nu?
Fra : MD

Dato : 29-05-02 23:00

Hej NG.

Jeg har haft Win98 og XP Pro liggende på min computer. Win98 på C-drevet og
XP på G-drevet.

Jeg havde først Win98, og jeg installerede derefter XP bagefter så jeg fik
en dualboot menu.

Der var efterhånden så meget bøvl med Win98, så jeg besluttede mig for at
formaterer C-drevet, og evt. læse Win98 ind igen.

Da jeg havde Formateret drevet med Partition Magic 7.0 kunne jeg ingenting!
(næsten) Jeg bootede op med en startdiskette, og har nu fået lidt liv i
kassen, d.v.s. jeg har installeret Win98 på C-drevet igen. Men hvordan
kommer jeg i kontakt med XP - det er der ALLE mine ting og sager ligger...

MVH MD

PS: hvis du besvarer via mail - fjern da SPAM fra adressen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-02 23:54

Thu, 30 May 2002 00:00:05 +0200, skrev "MD"
<dalmoseSPAM@idraet.dk>:

> [...]
>kassen, d.v.s. jeg har installeret Win98 på C-drevet igen. Men hvordan
>kommer jeg i kontakt med XP - det er der ALLE mine ting og sager ligger...

Start en ny installation af Windows XP og vælg at du vil reparere
den nuværende installation.