Kan en ericsson T39 bruges?
Fra : Morten

Dato : 29-05-02 21:42

Hej

Jeg overvejer at købe en ericsson T39, men er lidt i tvivl om, hvor god den
egentlig er.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med den? Gode som dårlige?

Morten

Fra : Jan

Dato : 30-05-02 07:45

Jeg har haft en T39 i 2 måneder, og er meget glad for den. Den har en fantastisk god lyd, og har mange gode funktioner. Jeg kan kun
anbefale den.

vh
Jan

Fra : Lars hult

Dato : 30-05-02 08:26

> Jeg overvejer at købe en ericsson T39, men er lidt i tvivl om, hvor god
den
> egentlig er.
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med den? Gode som dårlige?

Det er min første Ericsson tlf. (har før haft Nokia), men jeg har nu været
yderst tilfreds med den.
Den fylder/vejer ikke så meget så man kan gå med den i bukselommen uden at
tabe bukserne.
Det er min første tlf med klap og det er faktisk ikke så tosset, den ene
ting jeg nu kan finde på at sige negativt om den
er at jeg synes den kan være en anelse langsom i menuer'ne eks. hvis man
sletter en sms, så synes jeg man skal have lidt tålmodighed, men ok vi
snakker ikke timer her.

Men jeg må da nok erkende at jeg kigger lidt sultent på T68i.

hilsen Lars

Fra : Fischer

Dato : 30-05-02 20:52

> Den fylder/vejer ikke så meget så man kan gå med den i bukselommen
> uden at tabe bukserne.

Har du prøvet med bælte?

*Fischer

Fra : Morten

Dato : 30-05-02 08:34

Hvad er forresten forskellen mellem T39s og T39m?????

Fra : Michael Jensen

Dato : 31-05-02 10:32

> Hvad er forresten forskellen mellem T39s og T39m?????

Der findes så vidt jeg ved ikke en model der hedder T39s, måske i udlandet,
men her i Danmark hedder den T39m.

Jeg har selv en af slagsen, og er meget glad for den. Den har kaldernder,
diktafon og mange andre gode funktioner. Jeg kan kun anbefale den :)

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 31-05-02 19:23

> [...]
den
> egentlig er.
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med den? Gode som dårlige?

Jeg hadde en T39, som jeg solgte. Etter noen måneder angret jeg bittert på
det, og kjøpte like godt en ny.

Displayet er lite, men av meget høy kvalitet, og ved å velge minste
tekststørrelse (noe Nokia IKKE kan) får man akseptabel plass til tekst.
Tasten til å bla opp og ned i menyene kunne vært mer behagelig, men det
fungerte ok.

Uansett: Så mye teknikk i en så liten telefon er et rent mesterverk.

For å si som Ericsson: "It has it all".

For å si det på dansk: Den er skide god, mand!

Besøk http://www.sonyericsson.com/ og les om T39. Prøv den virtuelle
telefonen. Last ned brukermanualen. Og hør på hva brukerne mener (slik du
har gjort :) ).

T39 er nå tatt ut av produksjon, så her kan man gjøre gode kjøp.

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Tinky Winky

Dato : 01-06-02 14:51

> [...]
den
> egentlig er.
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med den? Gode som dårlige?

Først det dårlige: den er langsom i menu'erne og SMS. Jeg kan godt leve med
det, men det kan være lidt irriterende. Den udvendige antenne kan også være
irriterende.

Det gode: den kan alt. klappen er smart. man kan få meget ekstraudstyr, jeg
har fx MP3 afspilleren, som er meget smart. lang batterilevetid. god
lydkvalitet.

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 04-06-02 23:37

"Tinky Winky" <twREMOVE@tinkywinkysfantasyplace.dk> wrote in message

> [...]
jeg
> har fx MP3 afspilleren, som er meget smart. lang batterilevetid. god

Kan man svare kald uden at lukke klappen op ?

Mvh Keld

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 06-06-02 12:38

keld_rosenberg@hodmail.com writes:
>Kan man svare kald uden at lukke klappen op ?

Nej.

Mange hilsner,

Kasper Hyllested