Re-Animator og Brian Yuzna
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 29-05-02 21:18

Jeg har lige, for første gang nogensinde, set Re-Animator.

Den nye Millenium Edition DVD, er virkeligt en fremragende, og ultimativ,
udgave af filmen.

Jeg ku' enormt godt li' filmen. Den var gory, sjov, spændende, og havde
endda et par gode scares rundt omkring.

Brian Yuzna, som har produceret filmen, instruerede selv filmen Society, fra
1989.

Har nogen set den, nogensinde ? Den sku' være......anderledes

Jeg har hørt, og læst lidt om den, men den er vist ikke ude på DVD endnu ?

Maltin har tilsyneladende ikke anmeldt den ; Kan ihvertfald ikke finde en
anmeldelse af den, nogensteder.

IMDB har lidt om den, men ikke så meget, som jeg troede.

Thomas

Fra : psycrow

Dato : 30-05-02 08:40

Jeg så Society på VHS (gisp) for nogle år siden. Bortset fra nogle seje
effekter (noget Brian Yuzna-film altid bærer præg af (se f.eks. Tandlægen
(men skip 2'eren))), var den ikke noget at råbe hurra for...og dog; den har
én overklam scene, som skal ses. Desværre har filmen Billy Warlock i
hovedrollen (Baywatch sucks), hvilket absolut ikke hjælper.

Apropos Re-Animator, så har jeg ikke set den endnu, men ME'en står på
hylden, og jeg skal lige have samlet nogle af gutterne, så vi kan se den.

Fra : Morten DH

Dato : 01-06-02 10:33

Thomas Mouritsen <miles@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ad3d17$5it$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> Har nogen set den, nogensinde ? Den sku' være......anderledes
>
> Jeg har hørt, og læst lidt om den, men den er vist ikke ude på DVD endnu ?

Hmm kan huske jeg så den på en af de dengang meget populære bootlegs som
næsten var umulige at se noget på - kan faktisk ikke huske noget fra den
andet end at der var en ret ulækker scene (som jeg ikke kan huske hvad
handlede om - hallo det er tidligt på lørdagen ik...) men titlen har bidt
sig fast - så et eller andet har der været...

Er faktisk også blevet lidt nysgerrig nu, poster du lige hvis du får
opsnuset noget?