prestige 304 dato/tid ?
Fra : Bent F.

Dato : 29-05-02 20:49

Hej alle

Jeg har skrevet til Zyxel support ang. just.af dato/tid i min Router eller
gateway Prestige 304 og jeg fik dette svar:

( Hvis du telnetter ind til P304 og bruger denne her CI kommando
sys date <year month date>

eller du kan også sætte den op til en time server
med denne her ci kommando
sys adjtime )

er der nogen der der ved hvor og hvordan man skal skrive ovenstående
komandoer ?.

--
Venlig Hilsen
Bent F.

Fra : Casper Mønster

Dato : 30-05-02 00:26

"> er der nogen der der ved hvor og hvordan man skal skrive ovenstående
> komandoer ?.

Jeg regner med at det er ligesom i 310 ern.

du telnetter den.
går ind i menu 24 og så i menu 8 (24.8)

Så skulle du være der.

du kan også gå ind i menu 24.10

/Casper

Fra : Sand

Dato : 29-05-02 23:57

start - kør: skriv "telnet P304"
og så skriv kommandoen

Det er i hvert fald det jeg ville prøve på

Fra : Bent F.

Dato : 30-05-02 14:13

Tak for hjælpen,

Hilsen Bent F.