Print problemer
Fra : Kasper Lund

Dato : 29-05-02 20:47

Hej ng.
Vi sidder i en lille virksomhed og bruger en fælles printer på
netværket, pludselig kan kun administratoren printe ud.
Hvad kan der være galt, man kan forresten også godt printe ud fra
navigator, men den printer jo også direkte fra printserveren.

Printeren er en hp g series, og den sidder på en jetdirect.

Her er fejlen:

ID: 45

Document failed to print due to GDI/Driver error in rendering

Mvh. Kasper

P.S. Chefen har udlovet en middag for 2 personer til den der løser
problemet, så jeg håber i kan hjælpe mig.

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 29-05-02 21:26

> [...]
> Hvad kan der være galt, man kan forresten også godt printe ud fra
> navigator, men den printer jo også direkte fra printserveren.

Hej Kasper,

For at hjælpe skal vi bruge lidt flere oplysninger:

Hvilken type netværk har I (NT - W2K - Peer to peer - Novell - ??)
Hvad er det for en printserver?

/Brian