bib lyde
Fra : Kyhl

Dato : 29-05-02 20:24

Hej Ng

Når min pcer starter siger den nogle mærkelige bib lyde som følgende: Biiiib
Bib Bib Bib
Hvad betyder det?

Hilsen Kyhl

--
Træn dine biceps.
Drik en Øl.

Fra : Mogens

Dato : 29-05-02 21:16

On Wed, 29 May 2002 21:23:31 +0200, "Kyhl" <dsl64976@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Hej Ng
>
>Når min pcer starter siger den nogle mærkelige bib lyde som følgende: Biiiib
>Bib Bib Bib
>Hvad betyder det?

Ifølge denne : http://www.sysopt.com/biosbmc.html
så er 1 lang og 3 kort lig med "Video Failure", så tjek
om dit grafikkort er sat ordentligt i og at en evt. køler
på kortet fungerer.

Ellers kunne det tyde på at dit grafikkort er afgået
ved døden. Bisættelsen foregår i stilhed.

mvh Mogens

Fra : Jakob-H // iVER_uRT

Dato : 30-05-02 00:22

> Ellers kunne det tyde på at dit grafikkort er afgået
> ved døden. Bisættelsen foregår i stilhed.

Du synes måske det er sjov når individer dør? Tænk engang! Det grafikkort
havde nok en eller flere som elskede det for det det nu var! OG SÅ GRINER DU
BARE AF DET?!?? Du burde nok tænke dit liv om en gang til Mogens og se om du
ville kunne klare at et grafikkort grinte af dig når / hvis du dør!
Hårde facts? Ja, men sådan er det i denne hårdtpumpede PC-verden!

--
Med Venlig Hilsen // Best Regards
iVER_uRT@mail.dk - Jakob-H

Fra : Mogens

Dato : 30-05-02 06:28

On Thu, 30 May 2002 01:22:17 +0200, "Jakob-H // iVER_uRT"
<iVER_uRT@mail.dk> wrote:

>Du synes måske det er sjov når individer dør? Tænk engang! Det grafikkort
>havde nok en eller flere som elskede det for det det nu var! OG SÅ GRINER DU
>BARE AF DET?!??

Hvem i alverden har pisset på din sukkermad ? Jeg gav manden
et seriøst svar på hans spørgsmål og synes sgu da at det vil være
enormt synd for ham hvis hans grafikkort virkelig er stået af.

Ja, jeg kom med en lille morsom bemærkning til sidst, men det
skulle da på ingen måde forstås som at jeg grinede, hverken af
ham eller hans (måske) døde grafikkort. Hvis en af mine venner
har computerproblemer klapper jeg sgu da også ham på skulderen
og siger "Nå, skal vi gå ud og begrave dyret i baghaven ?"

Forøvrigt så taler vi altså om et grafikkort og ikke et familiemedlem.

Fra : M.Kay

Dato : 30-05-02 21:30

I know it's awful, but Mogens wrote to everybody in
dk.edb.hardware.bundkort saying:

> [...]
> og siger "Nå, skal vi gå ud og begrave dyret i baghaven ?"
>
> Forøvrigt så taler vi altså om et grafikkort og ikke et familiemedlem.

Een af jer to har vist ingen humoristisk sans... mine 25 øre ligger på dig

--
So - just read teh obituaries as the first thing in teh morning and if
you're not in them, make breakfast...

MEow - MegaFroupie

Fra : Mogens

Dato : 30-05-02 21:53

On 30 May 2002 20:29:56 GMT, G.i.n@ping.dk (M.Kay) wrote:

>Een af jer to har vist ingen humoristisk sans... mine 25 øre ligger på dig

Fedt nok. Så har jeg penge nok til en is.

Fra : sjp

Dato : 30-05-02 09:10

> [...]
> ville kunne klare at et grafikkort grinte af dig når / hvis du dør!
> Hårde facts? Ja, men sådan er det i denne hårdtpumpede PC-verden!

LOL
Undskyld!
Du har ret man skal ikke lave sjov med afdødt hardware
Jeg har selv mistet en del så jeg ved hvad du taler om!
Og mellem os to, kan jeg bekende at jeg engang var direkte
årsag til en harddisks død, det nager stadig.

Mvh.
Stig