MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Temporary Internet Files
Fra : Ole Laursen

Dato : 29-05-02 20:00

Hvem kan give mig en forklaring på følgende?
Jeg har i mappeindstillinger valgt at vise alle filtyper. Alligevel vises
ingen indhold af filer, hvis jeg åbner Temporary Internet Files/ Content
IE5/ underliggende mapper (8 stk.). Hvis jeg går i egenskaber, vises at der
skal være 60,7 MB, 9 mapper og 10.988 filer i Temporary Internet Files. Hvad
gør jeg galt?

M.v.h.
Ole Laursen
Grenå

Fra : Peter Loumann

Dato : 29-05-02 21:10

Wed, 29 May 2002 21:00:07 +0200, "Ole Laursen" <ole.lau@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>skal være 60,7 MB, 9 mapper og 10.988 filer i Temporary Internet Files. Hvad

Fejlen er ikke din, men windåzens. Brug Windows Commander!

pl