Verdens Dårligste Orkester
Fra : Tue Linder

Dato : 08-02-01 23:51

det er blevet kåret i den bog af Stephen Pile der hedder "store bommerter og
forrygende fusere"(læs den)
og æren tilfaldt Pourthsmouth Symfoniorkester dannet i 1970.citat:Musikerne
gik ufortrødent i lag med de største
værker uden på noget tidspunkt at kade sig hæmme af de gældende regler for
melodi og toneart,og de var kun
enige om hvornår de skulle starte og slutte.citat slut!Blandt andet stod der
at de fik så meget succes at de indspillede
en plade sikkert en gang i 1970èrne.og da jeg er en stor beundrer af
inkompetence spørger jeg om der er nogen
der har den og ved hvilket label den er udkommet på?! isåfald så send mig en
mail,tak!
"denne plade blev uhyre populær hvilket blot er endu et bevis på publikums
store begejstring for inkompetence-
Leonard Bernstein udtalte,at Pourtsmouths Symfoniorkester havde ændret hans
opfattelse af overturen til Wilhelm
Tell for tid og evighed!"

Fra : nikolaj borg

Dato : 09-02-01 00:03

"Tue Linder" <tue.linder@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> inkompetence spørger jeg om der er nogen
> der har den og ved hvilket label den er udkommet på?! isåfald så send mig

Hvis du ikke kan finde den andetsteds er jeg sikker på, at de gode mennesker
på p3's spadestik kan hjælpe dig. Det er mit indtryk, at der ikke er blevet
udgivet den plade, de ikke kan støve op (især fra hippie-tiden)

/Nikolaj

Fra : Uffe Christensen

Dato : 09-02-01 06:55

Tue Linder <tue.linder@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]

Du kunne også prøve at maile i dk.kulttur.musik.klassisk

UffeC

Fra : Rick Madsen

Dato : 09-02-01 19:15

Portsmouth Sinfonias plader er meget eftertragtede,mest fordi Brian Eno
arbejdede med dem før Roxy Music. Så prøv at eftersøge dem i
news:alt.music.brian-eno ,måske er der nogen dér der vil sælge.

hvm

--
Startpage: http://inet.uni2.dk/~i33745/startpag.htm