Kan jeg ikke kopiere en baggrund?
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 29-05-02 19:28

Jeg har en baggrund som jeg gerne vil kopiere og bruge som baggrundsbillede
på min webside men når jeg gør det så får jeg kun noget af billedet. Jeg er
trær af alle de rammer der er så planen var om man ikke kunne droppe alle de
rammer og simpelthen ligge siden ind som baggrund men det kan jeg åbenbart
ikke.

Er det ikke muligt på en eller anden måde? Kan man ikke tage et "skærmdump"
hvor det hele er med også bruge det?

Siden ligger her:

http://hjem.wanadoo.dk/~wan60831/pr%f8ve/

Dennis

--
Fjerne REMOVE ved svar

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-05-02 20:26

Wed, 29 May 2002 20:27:56 +0200, skrev "\(7000\) Dennis"
<cfs11807REMOVE@vip.cybercity.dk>:

> [...]
>rammer og simpelthen ligge siden ind som baggrund men det kan jeg åbenbart

Det er fordi baggrundsbilledet er i flere dele, hvor buerne
ligger i en tabel, så der er flere baggrundsbilleder, du skal
kopiere.

>Siden ligger her:
>
>http://hjem.wanadoo.dk/~wan60831/pr%f8ve/

Men du er vidst på gale veje, det er ikke tilladt at bruge andre
folks billeder uden tilladelse.

Så skriv og spørg om lov.

Fra : Ann Mette Heindorff

Dato : 30-05-02 00:13

nud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]

- snip -

> Det er fordi baggrundsbilledet er i flere dele, hvor buerne
> ligger i en tabel, så der er flere baggrundsbilleder, du skal
> kopiere.

Der er masser af sider på internettet der har baggrunde der kan
downloades gratis. Prøv at søge på f.eks. Google og brug
"background images" som søgeord. du finder med garanti noget
der passer også dig.

mvh
Mette

Fra : Henrik Larsen