MC Einar er tilbage!
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-05-02 18:10

.... læste jeg lige i avisen i dag. Han kommer ned og vælter Jailhouse i
Nykøbing Falster på lørdag! Sådan!

"en poptøs eller to, måske fem med lidt held ... det' jo altid noget bedre
end at gøre det selv!"

--
Med venlig hilsen / Kind Regards
Kim Frederiksen

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 29-05-02 21:11

It seems Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> Nykøbing Falster på lørdag! Sådan!
>
> "en poptøs eller to, måske fem med lidt held ... det' jo altid noget bedre

Det skulle du unde dig selv hvis du er gammel fan, men indstil dig på at du
nok ikke får hørt så meget som du går og håber på. Jeg hørt ham (og den del
andre) på Luftkastellet for et par måneder siden og du kan se mit indlæg om
oplevelse her i gruppen via google:

<http://groups.google.com/groups?as_umsgid=slrna97gfq.26ou.nntpspam1@bsd.in-addr.dk&hl=en>

eller se et par af de digicam shots jeg tog af manden på:

<http://www.mejlgaard.dk/photos/den%20gamle%20skole/home.phtml?start=45&col=3&row=2>

--
Kasper Mejlgaard