P4 monteringsproblem
Fra : Clark Kent

Dato : 29-05-02 18:54

Har lige købt et ECS bundkort og en P4 1,8 Ghz processor.
Skal nu have monteret den på bundkortet.................i bundkortet er der
fire huller og med processoren følger der et "stativ" med, der skal presses
ned i de fire huller..........dvs. når man er færdig, hænger hele køleren i
en plasticramme, der er presset ned i fire huller i bundkortet..........det
virker ikke særlig overbevisende solidt.............Er der nogen som kan
give et godt råd?

Fra : testpersonen

Dato : 29-05-02 19:21

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> wrote in message
> [...]
bundkortet..........det
> virker ikke særlig overbevisende solidt.............Er der nogen som kan

Tro mig det er solidt.. man tror man er ved at knække de holdere når man
maser den blæser på..

Testpersonens

Fra : Uni Bull

Dato : 29-05-02 23:40

> [...]
bundkortet..........det
> virker ikke særlig overbevisende solidt.............Er der nogen som kan

Køleren "hænger" ikke i de fire huller. Den skal skrues fast på bagsiden!
Når den er blevet det, så sidder den ganske fast - tro mig!

--
Uni Bull
København K