RAM setting?
Fra : Sand

Dato : 29-05-02 17:46

Hej NG
Jeg har et ASUS A7V333, AMD XP1700+ (unlocked) samt 256 MB samsung PC2700
ram.
Jeg ved slet ikke noget om ram, cas og ras og hvad der ellers står i bios.
Hvad skal jeg sætte dem til ? Altså med henblik på optimal udnyttelse af
ram.
Kan man ødelægge noget ved at sætte dem til noget forkert ?

Sand

Fra : Razer

Dato : 31-05-02 06:36

"Sand" <goopaemiji@ugenstilbud.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ram.
> Kan man ødelægge noget ved at sætte dem til noget forkert ?

Hey Sand!!!!!

Prøv i dk.edb.hardware.overclocking

Razer ( Thomas )

PS: kunne du ikke finde noget på de links jeg gav dig???