Hjælp til Ghost recon Desert siege
Fra : Claus

Dato : 29-05-02 17:31

Når jeg vil installer "Desert Siege" skriver den at jeg skal installer
"Ghost Recon" først, men den er installeret. Hvad skal jeg gøre for at få
det til at virke ?

\\\\////
-(o o)-
-ooO--(_)--Ooo--

Claus
ICQ 144896563
E-MAIL claus_jepsen@tiscali.dk

Fra : Michael Petersen

Dato : 29-05-02 17:42

"Claus" <6x108278@tiscali.dk> skrev i

> Når jeg vil installer "Desert Siege" skriver den at jeg skal installer
> "Ghost Recon" først, men den er installeret. Hvad skal jeg gøre for at få
> det til at virke ?

Desert Siege kigger i registreringsdatabasen efter en Key som bliver oprettet
under installation af GR. Denne key mangler åbenbart. Prøv at afinstallere og
geninstallere GR. Du bør ikke miste din savegames.

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my harddrive?

Din signatur er ALT for lang
kig eventuelt her http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#signatur

Fra : Claus

Dato : 29-05-02 20:16

Hvad går man når dem ikke vil registrer sig i registreringsdatabasen ??

\\\\////

Fra : Michael Petersen

Dato : 30-05-02 09:20

> Hvad går man når dem ikke vil registrer sig i registreringsdatabasen ??

LOL Det kan du ikke undgå. Stort set alt software du installere på din
computer bliver lagt i registreringsdatabasen.
Medmindre du har en piratversion som bare bliver pakket ud og lagt i et
bibliotek og så er du sgu selv ude om det.