MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Latterlig windows 2000 ?
Fra : Anders Houmark

Dato : 29-05-02 15:53

Hejsa
Min windows 2000 er total irriterende!

Den laver ALTID og hele tiden, en mappe som hedder "Billeder" i dette sted:
C:\Documents and Settings\Administrator\Dokumenter\

Også selvom mappen Dukomenter er skrivebeskyttet! Det er sguda ikke muligt,
hva har den gang i?

Er der nogen måde at hacke den på, så den kan lære det?

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Jess Nygaard Pederse~

Dato : 29-05-02 17:02

"Anders Houmark" <alfaman@mobFJERNDETTEilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
muligt,
> hva har den gang i?
>
> Er der nogen måde at hacke den på, så den kan lære det?

En "fusker" løsning kunne være at skjule den.
Out of sight, out of mind...

Mvh. Jess

Fra : Anders Houmark

Dato : 29-05-02 19:50

"Jess Nygaard Pedersen" <REMOVEjessnp01@REMOVEcivil.auc.dk> skrev i en
meddelelse news:ad2tvd$a4i$1@sunsite.dk...

> En "fusker" løsning kunne være at skjule den.
> Out of sight, out of mind...

Ja det ville være fint nok, hvis det ikke var fordi min Internet Explorer
ville gemme alle billeder hentet fra browseren, ned i den mappe

--
Mvh Anders Houmark

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-05-02 14:28

Du kan jo bare vælge et andet sted. Og hvad er der galt i at have sine
billeder samlet så de er nemme at finde? Desuden får du i den folder
et preview af billederne så det er endnu lettere at finde lige det du
søger.

Fra : Martin K

Dato : 30-05-02 14:34

Jens Peter Karlsen wrote:
> [...]
> billeder samlet så de er nemme at finde? Desuden får du i den folder
> et preview af billederne så det er endnu lettere at finde lige det du

Ja, men det er jo spild af tid, at skulle vælge et dir. hver gang! Desuden
skal MS bestemt ikke bestemme hvor man vil genne sine billeder. Den der
dokument-mappe, med tilhørende billede-mappe er jo totalt ødelæggende for al
stuktur. Men den er ikke let at komme af med.... jeg tror faktisk det er
umuligt.

Og ja... jeg har også problemet med IE, som selv vil bestemme hvor
billederne skal gemmes...

--
Martin K

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-05-02 13:24

Når du alligevel vil gemme alle i samme folder (ellers falder din
argumentation om at vælge dir hvergang til jorden) hvorfor så ikke
dette?
Hvis det bare er fordi du ønsker det på et andet drev pga. plads
problemer eller lignende så flyt dog hele dokumenter folderen.
Højreklik iconet på skrivebordet vælg egenskaber og så Flyt.

Fra : Madsen

Dato : 30-05-02 14:54

Anders Houmark skrev:

> Ja det ville være fint nok, hvis det ikke var fordi min Internet
> Explorer ville gemme alle billeder hentet fra browseren, ned i den
> mappe

Det kan du ændre med TweakUI.
<http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp>

Madsen.

Fra : Anders Houmark

Dato : 02-06-02 01:31

> Det kan du ændre med TweakUI.

<http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTwe
akUI.asp>

Mange tak...
Og grunden til jeg vil have ændret det, er at det er temmelig upraktisk pga.
jeg ikke ligger bilbilleder og pornobilleder i samme mappe

--
Mvh Anders Houmark